Adam Nowakowski
Aktualno

Začnite načrtovati decembrske kampanje s pomočjo umetne inteligence

Te dni le malokdo razmišlja o zimi in praznikih, toda vsak izkušen marketingar ve, da bo sezona obdarovanj kmalu pred vrati.

Zato že danes z vami delim nekaj nasvetov za uporabo orodij umetne inteligence (UI) pri snovanju kampanj na družbenih omrežjih, s katerimi boste optimizirali svoje delo in dosegali kar najboljše rezultate.

Oglaševalci lahko pri načrtovanju decembrskih kampanj učinkovito izkoristijo prednosti orodij Meta Advantage, ki jih poganja umetna inteligenca. S pomočjo teh bodo maksimirali uspešnost oglasov in povečali donosnost naložb v oglaševanje (ROI). Pri Meti namreč ugotavljamo, da so naložbe v umetno inteligenco od leta 2022 do danes povečale skupno povprečno donosnost naložb v oglaševanje za kar 12 odstotkov.

Prepustite optimizacijo oglasov umetni inteligenci

Orodja Meta Advantage so lahko pri snovanju prazničnih kampanj vaš osebni pomočnik, ki optimizira vse vidike oglaševanja, od občinstva do proračuna, vam pa omogoča, da se osredotočite na bolj strateške naloge. Ena od takšnih rešitev je Advantage+ Shopping Campaigns, ki avtomatizira ciljanje, dostavo in umestitev oglasov za iskanje novih strank. Za smotrnejšo porabo sredstev v obdobjih, ko pričakujete večjo prodajo, pa lahko pri nastavljanju kampanj s pomočjo orodja Advantage+ Shopping Campaigns načrtujete tudi svoj oglaševalski proračun.

Drugo uporabno orodje pa je Advantage+ Catalog Ads, ki v vrtiljak oglasih (t. i. »carousel« oglasih) uporabnikom samodejno priporoča izdelke glede na njihove interese. Odlična lastnost te funkcije je, da podpira nakupovanje znotraj Reelsov, kar omogoča enostavno brskanje med več izdelki istočasno. Z video oglasi lahko tako spodbudite prodajo najboljših izdelkov iz vašega portfelja.

Avtomatizirano prilagajanje oglasov za učinkovitejše kampanje

Meta Advantage ponuja dostop do zmogljivih funkcij za enostavnejše kreiranje vsebin, ki so popolnoma prilagojene strankam. Generativna orodja Advantage+ creative namesto vas ustvarijo celovite različice kreativ, ki sledijo navdihu izvirnega oglasa, omogočajo pa tudi prilagajanje za različne formate. Metino orodje z umetno inteligenco pa lahko na podlagi preteklih kampanj in tekstovnih navodil ustvari tudi osnovna besedila oglasov z naslovi, ki odražajo ton blagovne znamke ter poudarjajo ključna prodajna sporočila.

Umetna inteligenca vam nudi podporo tudi pri končnih adaptacijah oglasov z orodji za prekrivanje besedila in razširitev kreativ. Ti funkciji omogočata prilagajanje kreativ na različne dimenzije, kar pomeni, da jih avtomatsko prilagodijo za Reelse, objavo na Instagramu ali Facebooku, kar zagotavlja ustreznost formatov na vseh platformah.

Za praznike presenetite z novimi oglasnimi formati

Decembrski prazniki so idealen trenutek, da izstopite iz množice in presenetite stranke z novimi in zanimivimi oglasnimi formati. Meta vam pri tem ponuja široko izbiro – od oglasov z opomniki, ki povečujejo prepoznavnost znamke, do t. i. »shops« oglasov, ki po ogledu določenega oglasa poenostavijo postopek nakupa na Facebooku ali Instagramu. Poleg tega so na voljo tudi oglasi, ki ob kliku na kreativo vodijo neposredno v pogovor na Messengerju, Instagramu ali WhatsAppu, ključnega pomena pa še vedno ostajajo Reelsi z avtentično in izvirno video vsebino, ki je recept za uspeh.

Praznični čas je tako odlična priložnost, da že danes izkoristite moč videa in pripovedovanja zgodb za izboljšanje uspešnosti vaših oglaševalskih kampanj. Za bolj podrobna navodila o tem, kako izboljšati rezultate svojih prazničnih kampanj, pa si oglejte posebej pripravljen priročnik Meta Holiday Performance Playbook, ki ga lahko prenesete tukaj.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji