z
Aktualno

Zagreb: dva pomembna poslovna dogodka v enem dnevu

V petek, 17. novembra 2023, se bosta v Zagrebu odvili dve pomembni konferenci; poslovna konferenca Wolf Strikes Again in konferenca ter regijsko tekmovanje za digitalne projekte SoMo Borac.

Prodajna naravnanost

Zagrebški center za dogodke Mozaik se bo za en dan spremenil v kuliso filma Volk z Wall Streeta, saj ekipa Prodajni Mindset organizira konferenco, na kateri bo osrednji govorec Jordan Belfort, poslovnež, ki je navdihnil hollywoodski film Volk z Wall Streeta. Organizatorji trdijo, da gre za enega najbolj pričakovanih dogodkov v regiji, saj obljubljajo vrhunsko, a tudi kontroverzno vsebino za vse, ki želijo postati, prodajati in razmišljati kot najboljši prodajalec.

Nekdanji borzni posrednik, obsojen na zapor in denarno kazen zaradi borznih manipulacij, je danes namreč eden bolj priljubljenihverznih motivacijskih govorcev na svetu. V svojih govorih odkrito pripoveduje o svojem konfliktu z zakonom, posledicah in nujnosti poslovne etike, z občinstvom pa bo delil tudi bolj natančne nasvete za uspešno poslovno pot.

Na konferenci Wolf Strikes Again bodo nastopili tudi izkušeni predavatelji in komunikatorji Saša Tenodi, Vedran Sorić in Ognjen Bagatin, ki sestavljajo organizacijsko ekipo Prodajni mindset. Skupaj z ostalimi govorci bodo poučili obiskovalce o najučinkovitejših in najmočnejših prodajnih orodjih. Skozi zgodbe uspešnih ljudi v prodaji bodo obiskovalci spoznali, kako z vprašanji prodreti v potrebe kupcev, kako prodajajo in razmišljajo vrhunski prodajalci ter kako postati eden od njih. Po predavanju obiskovalce čaka še tematska zabava ter gostje presenečenja.

SoMo Borac letos prvič s celodnevno konferenco

Podelitev regijskih nagrad na področju digitalnih projektov – SoMo Borac powered by Httpool pa bo isti dan potekala v Tvornici kulture. Na dogodku bodo že enajsto leto zapored nagradili najuspešnejše digitalne kampanje celotne regije. Poleg podelitve nagrad in zabavnega programa bo SoMo Borac letos prvič potekal v obliki celodnevne konference, na kateri ne bo manjkalo globalnih voditeljev. Med njimi so Vamanan Puvaneswaran, direktor TikToka iz švicarske agencije Monama, ki bo z občinstvom delil svoje znanje o digitalnem marketingu in enem od danes najbolj priljubljenih družbenih omrežij, Dino Burbidge, večkrat nagrajeni izkušeni strokovnjak v kreativni, oglaševalski, marketinški in tehnološki panogi, Nico Wüst, vodja oblikovalskega oddelka iz ene od najpomembnejših agencij za znamčenje v Evropi STRICPUNKT, in Francesco Cancellato, odgovorni urednik spletne revije Fanpage.it in član upravnega odbora Evropskega centra za novinarstvo. Eden izmed ključnih predavateljev je Slovenec Sašo Dimitrievski iz agencije Pristop.

m

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji