Zakaj je Google umaknil svoj olimpijski oglas?
Na olimpijskih igrah včasih niso sporne le odločitve sodnikov ali določene (ne)športne poteze, ampak se mnenja krešejo tudi glede olimpijskih oglasov. Google je svojega po številnih kritikah celo umaknil.
Gre za oglas »Draga Sydney« (»Dear Sydney«), v katerem oče opisuje ljubezen svoje hčerke do teka in vzornice, tekačice Sydney McLaughlin-Levrone. Hči si želi vzornici napisati pismo, ki pa mora biti »popolno«, zato oče za pomoč prosi UI-orodje Gemini. Naroči mu, kaj vse mora pismo vsebovati – med drugim tudi napoved, da bo njegova deklica nekoč podrla njen svetovni rekord.
Kaj je torej narobe z oglasom? Po mnenju kritikov marsikaj. Navajajo, da je oče len starš, ki namesto, da bi deklici sam pomagal pri pisanju pisma, za pomoč prosi umetno inteligenco. Proces pisanja pisem bi moral biti bolj oseben, ljudje bi morali uporabiti lastne misli in komunicirati pristno, ne pa, da nam besede »v usta polaga« UI-klepetalni robot. Nekateri so težavo našli celo v dejstvu, da je glavni lik v oglasu temnopolt in naj bi bil zato slabše izobražen in »nesposoben« napisati pismo.
Debati o (ne)primernosti oglasa so se pridružili številni univerzitetni profesorji, novinarji in voditelji podkastov, svoje mnenje pa si bo na koncu seveda vsak ustvaril sam.