zz
Aktualno

Zakaj in kako krčimo obseg potrošnje v naši regiji?

Valiconovo novo poročilo razkriva, da se v celotni regiji vse bolj čuti slabšanje finančnega stanja in krčenje obsega potrošnje.

Ključni indikator za pesimizem potrošnikov je ocena poslabšanja finančnega stanja, zaradi česar je struktura segmentov vse bolj podobna časom recesije. Zaznavanje zvišanja cen je še vedno prisotno na vseh štirih trgih, na Hrvaškem pa je situacija malce bolj optimistična v primerjavi z ostalimi državami. Vseeno pa v vseh državah vztraja trend vse pogostejšega nakupovanje cenejših izdelkov in izdelkov v akciji ter nakupovanje v cenejših trgovinah.

V Sloveniji beležimo značilen porast prenehanja varčevanja, na Hrvaškem pa se obseg varčevanje zmanjšuje, ugotavlja poročilo Valicon Consumer Insight.

Zanimivo, anketiranci trdijo, da bi se v primeru, če bi dobili večjo vsoto denarja (na primer 100.000 evrov), najraje odločili za nakup nepremičnine oziroma zemljišča. Druga najbolj priljubljena »investicija« je ohranitev celotnega omenjenega zneska v evrih.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji