zalando summer
Aktualno

Zala in Gašper v novi mednarodni kampanji za Zalando

Modna platforma Zalando praznuje prvo obletnico v Sloveniji z novo oglaševalsko akcijo »Poletje je v tebi«. V njej se predstavlja mednarodna zasedba ustvarjalcev in nadarjenih posameznikov iz Slovenije, Hrvaške, Slovaške in Litve.

Z oglaševalsko akcijo želi Zalando navdušiti vse ljubitelje mode, da odkrijejo svoje veselje do izražanja skozi modo. Slovenijo predstavljata glasbenika Zala in Gašper, ki ju navdušuje predvsem to, da sta na snemanju spoznala veliko ljudi, ki jim je pomembno izražanje samega sebe, da si dovolijo biti to, kar so. »To je vrednota, ki ji tudi sama dajeva velik pomen. Vsak lahko najde nekaj zase in vsak je lahko kreativen, drugačen, samosvoj,« pravita.

zala in gasper

Daniel Roginski, generalni direktor Zalanda za Slovenijo, pa je povedal, da odkar so lansko leto predstavili Zalando na slovenskem trgu, Slovencem prinašajo navdih in možnost, da se izražajo z modo. »Najnovejša kampanja 'Poletje je v tebi' z Zalo in Gašperjem ter drugimi talenti ponazarja naš cilj, da smo izhodiščna modna točka, pri tem da nudimo tako navdih kot tudi najširšo modno izbiro.«

Kampanja, ki je bila posneta na prepoznavnih lokacijah hrvaške prestolnice, bo potekala na šestih evropskih trgih (Hrvaška, Estonija, Latvija, Litva, Slovaška in Slovenija) in bo vidna na številnih kanalih (na spletu, družbenih omrežjih, v vsebinah spletnih vplivnežev, na radiu in spletnem mestu Zalando ter posebni podstrani, ki bo predstavljala poletni izbor nastopajočih).

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji