zalando summer
Aktualno

Zala in Gašper v novi mednarodni kampanji za Zalando

Modna platforma Zalando praznuje prvo obletnico v Sloveniji z novo oglaševalsko akcijo »Poletje je v tebi«. V njej se predstavlja mednarodna zasedba ustvarjalcev in nadarjenih posameznikov iz Slovenije, Hrvaške, Slovaške in Litve.

Z oglaševalsko akcijo želi Zalando navdušiti vse ljubitelje mode, da odkrijejo svoje veselje do izražanja skozi modo. Slovenijo predstavljata glasbenika Zala in Gašper, ki ju navdušuje predvsem to, da sta na snemanju spoznala veliko ljudi, ki jim je pomembno izražanje samega sebe, da si dovolijo biti to, kar so. »To je vrednota, ki ji tudi sama dajeva velik pomen. Vsak lahko najde nekaj zase in vsak je lahko kreativen, drugačen, samosvoj,« pravita.

zala in gasper

Daniel Roginski, generalni direktor Zalanda za Slovenijo, pa je povedal, da odkar so lansko leto predstavili Zalando na slovenskem trgu, Slovencem prinašajo navdih in možnost, da se izražajo z modo. »Najnovejša kampanja 'Poletje je v tebi' z Zalo in Gašperjem ter drugimi talenti ponazarja naš cilj, da smo izhodiščna modna točka, pri tem da nudimo tako navdih kot tudi najširšo modno izbiro.«

Kampanja, ki je bila posneta na prepoznavnih lokacijah hrvaške prestolnice, bo potekala na šestih evropskih trgih (Hrvaška, Estonija, Latvija, Litva, Slovaška in Slovenija) in bo vidna na številnih kanalih (na spletu, družbenih omrežjih, v vsebinah spletnih vplivnežev, na radiu in spletnem mestu Zalando ter posebni podstrani, ki bo predstavljala poletni izbor nastopajočih).

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji