Zalando predstavlja Portrete nove generacije
Platforma Zalando predstavlja oglaševalsko akcijo, v kateri so predstavili najbolj zaželjene videze iz nabora Zalando Designer. Poimenovali so jo »Portreti nove generacije«.
Oglaševalska akcija v ospredje postavlja tako individualne, kot skupinske portrete, ki jih je v svoj objektiv ujel fotograf Justin French. Za videze je poskrbel stilist Edem Dossou, za produkcijo pa Kitten Productions. Nova generacija mode je upodobljena v klasičnem slogu yearbooka, modeli pa nosijo trenutno največje znamke na Zalando. Med njimi so 3.1 Phillip Lim, A.W.A.K.E. MODE, Bally, Christopher Kane, GCDS, MM6 Maison Margiela, Marni, MOSCHINO, Paco Rabanne, Proenza Schouler, Rokh in Vivienne Westwood.
Akcija je globalna, pripravili pa so tudi manjšo priredbo za slovenski trg, kar daje celostno podobo spletni strani in spletni komunikaciji na globalnem trgu, katerega del je tudi Slovenija.