Zdaj vemo, kdaj bo Netflix uvedel oglase
Netflixova naročniška verzija, podprta z oglasi, bo dosegljiva prej, kot so napovedovali v podjetju. Po poročanju tujih medijev so takšno odločitev sprejeli, da bi prehitel vse bolj uspešno pretočno platformo Disney+.
Kaja Kovič
PIXABAY
Netflix je julija na dogodku za vlagatelje razglasil, da namerava leta 2023 uvesti možnost naročniškega paketa po nižji ceni, ki bo podprt z oglasi, a ameriški mediji, med drugim Wall Street Journal in Variety, poročajo, da bo cenejša različica začela delovati že 1. novembra.
Netflix naj bi se za zgodnejši datum odločil zaradi konkurenčne platforme Disney+, ki bo 8. decembra predstavila z oglasi podprt paket Disney+ Basic.
Pri oglasih bo Netflixu kot prodajni partner z globalno oglaševalsko tehnologijo pomagal Microsoft, prav tako pa so zaposlili dva višja direktorja iz Snapa, ki bosta vodila novi oddelek, ki se bo ukvarjal z oglasi.
Kako bodo videti oglasi na Netflixu?
Ob uvedbi nove Netflixove različice naj bi oglaševalci s svojimi oglasi lahko ciljali le na 10 najbolj priljubljenih serij Netflixa in zgolj na določene zvrsti vsebine. Gledalcev ne bodo mogli segmentirati glede na spol, starost, nastavitve gledanja ali čas dneva, ampak le na kraj. Netflix bo oglaševalcem preprečil, da bi isti oglas istemu gledalcu prikazali več kot enkrat na uro in več kot trikrat na dan.
Oglasni spoti bodo lahko dolgi 15 ali 30 sekund, vse skupaj pa bodo oglasni odmori v enourni seriji dolgi največ štiri minute. Pri filmih naj bi oglase predvajali pred začetkom filma.