futura red dot
Aktualno

Že enajsta rdeča pika za agencijo Futura DDB in Žareta Kerina

Žirija mednarodnih strokovnjakov je nagrado za izjemne oblikovalske dosežke Red Dot Award: Brands & Communication Design 2021 dodelila oglaševalski agenciji Futura DDB za oblikovanje embalaže 'Olivno olje Petar Grašo in Tomaž Kavčič'.

Po tem, ko so razglasili prejemnike nagrad za produktno oblikovanje (med katerimi so tudi 4 slovenska podjetja), bodo v petek uradno razglasili tudi prejemnike nagrad v kategoriji blagovnih znamk in komunikacijskega oblikovanja (Brands & Communication Design). Že zdaj pa je znano, da je med njimi tudi oglaševalska agencija Futura DDB, ki je nagrado prejela za oblikovanje embalaže 'Olivno olje Petar Grašo in Tomaž Kavčič'. Futurino ekipo je vodil Žare Kerin, kreativni in umetniški direktor tega projekta.

kerin

Žare Kerin in Tomaž Kavčič sta prijatelja, ki uspešno sodelujeta že dlje časa – Kerin je rdečo piko prejel tudi leta 2019 za oblikovanje embalaže Kavčičevega gina Monologue. Tokrat ozadje zgodbe o oblikovanju komunikacije skupaj s Kavčičem predstavlja še dalmatinski pevec in skladatelj Petar Grašo. Pred leti sta z našim kuharskim mojstrom v okolici Splita kupila nasad oljk in ustvarila skupni prvenec ekstra deviškega olivnega olja, ki ga odlikuje nežno uglašena tekstura in blag ton okusa.

Kako 'uglasbiti' oljčno olje?

Žare Kerin je z ekipo pri oblikovalski rešitvi v ospredje postavil prvovrstno sestavino olja, pri tem pa niso pozabili na avtorjevo uspešno glasbeno pot: »Naša naloga je bila, kako 'uglasbiti' oljčno olje, zato je na preprosti steklenički v ospredju grafični element olive v obliki note. Ta pa ni samo glasbeni simbol, saj velikokrat rečemo, on je prva violina, čeprav naziv nima povezave z glasbo. Človeka postaviš na visoko raven, in to sem želel pri tem projektu izpostaviti, saj sta nosilca dva virtuoza, kuharski in glasbeni,« je projekt opisal Žare Kerin, ki meni, da je žirijo prepričala enostavna, neposredna in čista ideja, ki praviloma ljudem ostane v spominu – simbolizirano in uglasbeno oljčno olje.

futura olje

Olje ni v prosti prodaji, kupite ga lahko v dalmatinski restavraciji Petra Graša in v gostilni Tomaža Kavčiča v Vipavi. Njuna ideja je bila, da košček dalmatinske zemlje preneseta v njuni restavraciji, Futurina ekipa pa je poskrbela za popolno sporočilo.

»Projekt je izvrsten«

V Futuri DDB pravijo, da je enajsta rdeča pika zanje še toliko bolj pomembna, saj je na letošnji natečaj prispelo rekordno število prijavljenih del (skupnega števila prijaviteljev in števila podeljenih nagrad sicer Red Dot ne razkriva). »Na področju znamk in oblikovanja komunikacij je naša žirija izbrala samo najboljše projekte. Dejstvo je, da je vaš nagrajeni projekt izvrsten, saj ste z njim v močni mednarodni konkurenci izstopali, in hkrati prepričali tudi strokovnjake,« je ob nagradi agenciji čestital profesor dr. Peter Zec, ustanovitelj in direktor nagrad Red Dot, ki jih sicer podeljujejo že od leta 1955.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji