Ženski nogomet = moški nogomet
Na podelitvi nagrad Eurobest je tri velike nagrade prejela blagovna znamka Orange z oglaševalsko akcijo »Ženski nogomet« (»Women's Football«), ki so jo zasnovali v pariški agenciji Marcel.
Akcija je bila nagrajena v kategorijah zabava, film in »glass – nagrada za pozitivne spremembe«. Začne se kot običajen športni oglas, ki združuje posnetke navdušujočega dogajanja na nogometnem igrišču. Spremljata ga dramatična glasba in komentiranje, med katerim zaslišimo napovedovalčeve besede: »Samo les Bleus nam lahko vzbudijo ta čustva.« (Pri čemer se les Bleus nanaša na vzdevek francoske moške nogometne reprezentance.).
Približno na polovici dvominutnega videa pa sledi razkritje: celoten oglas je montaža, deepfake, s katero so z obrazi moških nogometašev prekrili obraze njihovih kolegic. »Ko pri Orangeu navijamo za les Bleus, navijamo tudi za les Bleues,« sledi zaključek, pri čemer se les Bleues na vzdevek francoske ženske nogometne reprezentance.
Oglas je bil prvič objavljen konec junija v pričakovanju svetovnega prvenstva v nogometu za ženske, z njim pa so želeli poudariti, da je ženski nogomet lahko prav tako napet in zanimiv kot moški.