mcd
Aktualno

Zlata loka so zamenjale dvignjene obrvi

McDonald’s je za svoj novi oglas uporabil pesem »Oh Yeah«, ki jo je leta 1985 izdala skupina Yello. Tudi oglas so temu primerno umestili v osemdeseta leta.

Oglaševalsko akcijo »Dvignite svoje loke« (»Raise Your Arches«), pri čemer so z loki imeli v mislih obrvi, ki se nam dvignejo ob pogledu na McDonald’s, so predstavili januarja, zdaj pa so jo dopolnili s poletno različico. Ustvarili so jo v agenciji Leo Burnett UK, režiral pa jo je Michael Gracey, ki se je podpisal pod filmsko uspešnico »The Greatest Showman«. V oglasu protagonisti komunicirajo le z obrazno mimiko, saj snovalci kampanje pravijo, da besede preprosto niso potrebne.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji