zlati boben golden drum
Aktualno

Zlati boben 2022 odpira tekmovanje za mlade bobnarje

Slovenska turistična organizacija in Zlati boben vabita mlade kreativce z vsega sveta, da se pridružijo tekmovanju Mladi bobnarji. Letošnji izziv je oblikovati plakat ali video na tematiko »Hej ti, postani prihodnost turizma!«

»Na potovanjih se zanašamo na gostoljubje in predanost turističnih delavcev, ki so vključeni v ustvarjanje nepozabnih doživetij in spominov. Vendar zanimanje za turistične poklice v zadnjih letih upada. Prav zato je cilj letošnjega ustvarjalnega natečaja ozaveščanje o pomenu in dodani vrednosti poklicev v turizmu,« izziv pojasni Katja Nared, vodja vsebinskega marketinga pri Slovenski turistični organizaciji in ena od članov žirije.

»Upamo, da bomo našli kreativne rešitve, ki bodo pokazale, da je delo v turizmu razburljivo in ponuja nešteto možnosti za rast, mednarodne izmenjave in življenjske izkušnje. Biti ponovno del tekmovanja Mladi bobnarji je za nas zelo razburljivo. Trdno verjamemo v odlične ideje mladih kreativcev, ki želijo soustvarjati prihodnost turizma,« doda Tina Sračnjek, vodja digitalnega marketinga pri Slovenski turistični organizaciji, druga slovenska žirantka.

Zmagovalca natečaja bo sicer izbrala petčlanska mednarodna žirija, ki jo vodi Ghada Wali, ustanoviteljica in kreativna direktorica Wali's Studio iz Egipta. Pri ocenjevanju del se ji bodo poleg Katje Nared in Tine Sračnjek pridružili še Hande Arslan, ustanoviteljica in izvršna kreativna direktorica turške agencije Uber, Florian Knogler, kreativni direktor pri avstrijski agenciji Zunder.

Avtor najboljše kreativne rešitve bo nagrajen z nagrado 1.000 evrov in bo izpostavljen na festivalu Zlati boben 2022. Na natečaju, ki se konča 5. avgusta 2022, lahko sodelujejo kreativci, mlajši od 30 let.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji