Zlati boben 2022: Prijave so odprte
Oglaševalci, agencije, naročniki, produkcijske hiše, televizijske in druge medijske hiše ter vsi, ki so vključeni v ustvarjanje ali produkcijo tržno-komunikacijskih akcij, lahko svoja dela v tekmovanje Zlatega bobna prijavijo do 5. avgusta 2022.
Sistem za prijavo na 28. Zlati boben je uradno odprt. Mednarodni festival kreativnosti sprejema vsa dela iz 36-ih držav, ki so bila objavljena ali prvič izvedena med 1. septembrom 2021 in 5. avgustom 2022. Prijavitelji so vabljeni, da oddajo svoja dela v štiri različne sekcije: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Business Excellence Drum in All Juries Section.
Partnerstvo z agencijo Little Black Book
V letu 2022 festival Zlati boben širi svoje partnerstvo z agencijo Little Black Book iz Velike Britanije. Vsi zmagovalci bodo neposredno in brezplačno prijavljeni v tekmovanje The Immortal Awards. Prav tako bodo prejeli brezplačno članstvo v Little Black Book (v vrednosti 1000 funtov), ki jim bo omogočilo, da poleg dodatnih prijav na Immortal Awards izkoristijo tudi vse druge ugodnosti, ki jih ponuja članstvo v tej agenciji.
Novo leto, nove ugodnosti
S kotizacijo za zelo zgodnje ptice, ki je na voljo do 20. aprila 2022, je postalo tekmovanje še bolj dostopno udeležencem z nižjimi proračuni. Ker pa je videti, da epidemiji koronairusa še ni konca, organizatorji vztrajajo pri 50 % znižani prijavnini del za sekcijo All Juries Section.
Prav tako omogočajo količinski popust »10 + 1«, kar pomeni, da je prijava 11. (najcenejšega) dela sprejeta brezplačno. Festival predstavlja tudi nove možnosti za prijavo serije del na tekmovanje. Prvi vstop v serijo bo na voljo po standardni ceni, medtem ko bo vsaka dodatna prijava znotraj serije zaračunana pavšalno – po ceni 50 evrov na delo.
V znak simbolne podpore aktualne krize v Ukvariji se festival v svoji 28. ediciji odpoveduje prijavninam ukrajinskih agencij.
Zlati boben ponovno na mednarodnih lestvicah
Festival je bil tudi letos uvrščen na WARC-ovo lestvico Creative 100 kot eden od sedmih najboljših regionalnih festivalov na svetu, ki ga odlikujejo kreativnost in učinkovitost. Poleg tega je Zlati boben vključen v AdForum Business Creative Report, edino poročilo te vrste, ki oglaševalcem in agencijam omogoča primerjavo učinkovitosti z drugimi konkurenti v sektorju.