zlati boben golden drum
Aktualno

Zlati boben 2022: Prijave so odprte

Oglaševalci, agencije, naročniki, produkcijske hiše, televizijske in druge medijske hiše ter vsi, ki so vključeni v ustvarjanje ali produkcijo tržno-komunikacijskih akcij, lahko svoja dela v tekmovanje Zlatega bobna prijavijo do 5. avgusta 2022.

Sistem za prijavo na 28. Zlati boben je uradno odprt. Mednarodni festival kreativnosti sprejema vsa dela iz 36-ih držav, ki so bila objavljena ali prvič izvedena med 1. septembrom 2021 in 5. avgustom 2022. Prijavitelji so vabljeni, da oddajo svoja dela v štiri različne sekcije: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Business Excellence Drum in All Juries Section.

Partnerstvo z agencijo Little Black Book

V letu 2022 festival Zlati boben širi svoje partnerstvo z agencijo Little Black Book iz Velike Britanije. Vsi zmagovalci bodo neposredno in brezplačno prijavljeni v tekmovanje The Immortal Awards. Prav tako bodo prejeli brezplačno članstvo v Little Black Book (v vrednosti 1000 funtov), ki jim bo omogočilo, da poleg dodatnih prijav na Immortal Awards izkoristijo tudi vse druge ugodnosti, ki jih ponuja članstvo v tej agenciji.

Novo leto, nove ugodnosti

S kotizacijo za zelo zgodnje ptice, ki je na voljo do 20. aprila 2022, je postalo tekmovanje še bolj dostopno udeležencem z nižjimi proračuni. Ker pa je videti, da epidemiji koronairusa še ni konca, organizatorji vztrajajo pri 50 % znižani prijavnini del za sekcijo All Juries Section.

Prav tako omogočajo količinski popust »10 + 1«, kar pomeni, da je prijava 11. (najcenejšega) dela sprejeta brezplačno. Festival predstavlja tudi nove možnosti za prijavo serije del na tekmovanje. Prvi vstop v serijo bo na voljo po standardni ceni, medtem ko bo vsaka dodatna prijava znotraj serije zaračunana pavšalno – po ceni 50 evrov na delo.

V znak simbolne podpore aktualne krize v Ukvariji se festival v svoji 28. ediciji odpoveduje prijavninam ukrajinskih agencij.

Zlati boben ponovno na mednarodnih lestvicah

Festival je bil tudi letos uvrščen na WARC-ovo lestvico Creative 100 kot eden od sedmih najboljših regionalnih festivalov na svetu, ki ga odlikujejo kreativnost in učinkovitost. Poleg tega je Zlati boben vključen v AdForum Business Creative Report, edino poročilo te vrste, ki oglaševalcem in agencijam omogoča primerjavo učinkovitosti z drugimi konkurenti v sektorju.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji