jn
Aktualno

Zlati boben: Znana je žirija vsekanalne sekcije

Organizacijski odbor mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben je najavil žirijo vsekanalne sekcije. Predsedoval ji bo Kanadčan Aaron Starkman, globalni kreativni direktor agencije Rethink.

Vsekanalna sekcija vključuje akcije, ki so bile predstavljene preko več komunikacijskih kanalov hkrati. Dela v sekciji prikazujejo kreativno uporabo več kanalov, njihovo integracijo in učinkovitost implementacije komunikacijskih rešitev. Vsebuje šest različnih skupin, vsaka ima več kategorij, in sicer so to: integracija, vsebina, vpletenost, digitalne rešitve, mobilne rešitve in tehnologija, zdravje in dobro počutje ter šport, pop kultura in umetnost.

Aaronu Starkmanu, predsedniku žirije Zlatega bobna, ki bo 9. in 10. oktobra 2023 v Portorožu, se bo pridružilo še 12 drugih žirantov, med njimi tudi predstavnik regije Adriatik. To je Nikola Žinić, glavni kreativni direktor in solastnik hrvaške agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Poleg Starkmana in Žinića so v večkanalni žiriji še naslednji kreativni direktorji:

  • Roman Číhalík, kreativni direktor češke agencije SYMBIO Digital
  • Małgorzata Drozdowska, kreativna partnerica v poljski agenciji FCB & theMilkman
  • Andreea Ghenoiu, kreativni partner in kreativni direktor v romunski agenciji Jam Session
  • Emiliano González De Pietri, glavni kreativni direktor pri McCann Španija
  • Veronika Hliboká, tekstopiska in idejni vodja iz slovaške agencije Wiktor Leo Burnett
  • Volkan Karakaşoğlu, izvršni kreativni direktor v turški agenciji TBWA Istanbul
  • Simon Pointner, izvršni kreativni direktor v avstrijski agenciji Heimat Wien
  • Meital Shkedi Kary, kreativni podpredsednik v izraelski agenciji Bruckner Yaar Levi
  • Emma Søgaard, višja kreativka v danski agenciji NORD DDB Kopenhagen
  • Maria Teodorof, kreativna direktorica v romunski agenciji KUBIS iz Romunije
  • Konstantin Trendafilov, solastnik in kreativni direktor v bolgarski agenciji Human

Potrebe ljudi v središču

»Ker se hitrost sprememb pospešuje, se morajo blagovne znamke še toliko bolj potruditi, da zagotovijo brezihbne izkušnje, pot in enostavno sporočilo, ki prehajajo iz enega kanala v drugega. Vsekanalne akcije morajo biti predvsem sveže, močne in seveda ustrezno osredotočene na potrošnika. Zaradi tega sem nadvse počaščen, da vodim to žirijo na Zlatem bobnu – to je sekcija, ki postavlja potrebe ljudi v središče. Pri tovrstnih akcijah morajo ustvarjalci toliko bolj napeti svoje mišice, da njihova dela postanejo brezmejna,« je svojo novo vlogo komentiral Starkman.

jn

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji