Zlati boben: Znani so prvi govorci
Organizatorji mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben so objavili imena prvih govorcev, ki bodo nastopili na dogodku. Hkrati sporočajo, da bodo prijave za tekmo odprte do 21. avgusta 2024.
Ob 30. obletnici festivala organizatorji obljubljajo širok nabor predavanj, za katera pravijo, da bodo tako navdihujoča, kot izobraževalna. Na odru se bo predstavila raznolika zasedba mednarodno priznanih strokovnjakov.
Med njimi bodo:
- Kentaro Kimura, glavni kreativni direktor in korporativni direktor podjetja Hakuhodo, ustanovitelj agencije Hakuhodo Kettle ter predsednik žirije za večkanalne komunikacije, ki se bo poglobil v kompleksnost sodobnih izzivov, s katerimi se soočajo naročniki in družba.
- Pum Lefebure, soustanoviteljica in glavna kreativna direktorica podjetja Design Army in predsednica žirije za obrtno odličnost, ki bo raziskovala moč oblikovalcev pri združevanju, komuniciranju in navdihovanju dejanj. Skozi lastne kreativne podvige bo predstavila, kako lahko ustvarjalna prizadevanja pustijo trajen pečat na skupnostih in spodbudijo pozitivne spremembe.
- Janet Levine, globalna vodja inovacij pri podjetju Mindshare in predsednica žirije za kreativno medijsko odličnost, bo obiskovalce popeljala v medijsko utopijo. Z vizijo prihodnosti medijev in marketinga v različnih utopičnih scenarijih bo izpostavila strateške spremembe, ki jih marketingarji lahko uvedejo za zaščito svojih podjetij pred prihodnjimi izzivi v panogi.
- Malcolm Poynton, globalni glavni kreativni direktor in predsednik za kreativo pri Cheil Worldwide, bo razkril, zakaj je oglaševanje danes, kljub vsem tehnološkim napredkom, manj učinkovito.
- Jay Richards, izvršni direktor pri agenciji Imagen Insights, bo razkril premike v potrošniškem vedenju, ki jih zaznamuje generacija alfa, ter njihove posledice za blagovne znamke in agencije.
- Riku Vassinen, izvršni direktor agencije hasan & partners, bo izpostavil pretirano osredotočenost na namenskost blagovnih znamk, kar je povzročilo izgubo fokusa. Kot kontrast temu bo predstavil najbolj trajnostne načine za izgradnjo vzdržljivih blagovnih znamk, ki združujejo humor in kreativnost.
- Guy Wieynk, globalni izvršni direktor skupine AnalogFolk Group in predsednik žirije za enokanalne komunikacije, bo osvetlil živahen kreativni talilni lonec Vzhodne Evrope. Ob praznovanju raznolikosti regije bo poudaril pomen vključenosti v svetu umetnosti za oblikovanje svetlejše prihodnosti.
- Adam Kerj, glavni kreativni direktor pri Accenture Songe Europe, predsednik žirije za kreativno poslovno odličnost in prejemnik več kot 100 globalno priznanih oglaševalskih nagrad, pa bo na jubilejnem festivalu »presenetil in navdihnil poslušalce s predavanjem, ki ne bo nikogar pustilo ravnodušno«.