cannes
Aktualno

Znan program Cannes Lions: Nad globalne izzive z ustvarjalnostjo

Organizatorji mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions so objavili program letošnje različice dogodka z glavnimi tematikami in govorci. Teme so aktualne kot še nikoli, obiskovalcev pa ne bodo hladnih pustili niti svetovno znani govorci.

Nabor najbolj perečih tematik pridobili z raziskavami

Program je razdeljen na šest prednostnih področij, ki jih je prepoznala svetovna kreativna marketinška skupnost v raziskavi organizatorjev o stanju na področju kreativnosti (LIONS State of Creativity Study). V njej je sodelovalo več tisoč ljudi iz 100 držav, skupaj pa so opredelili ključna vprašanja, s katerimi se sooča današnji svet.

Festivalski program bo tako letošnje leto osredotočen na globalne izzive, o katerih se sprašujemo na vsakodnevni ravni, prav s kreativnostjo pa lahko nanje odgovorimo in jih rešimo. Med njimi najdemo izzive trajnosti, priložnosti na področju raznolikosti, pravičnosti in vključenosti, dileme, kako spodbujati talente, v programu pa bodo dali veliko poudarka tudi prihodnosti, podatkom in tehnologiji, ob tem pa ne gre izpustiti izzivov poslovne preobrazbe in njenih vplivov na kreativno učinkovitost.

Simon Cook, izvršni direktor LIONS, je ob tem dejal: »Veseli smo, da smo ponovno vzpostavili globalno platformo za združitev najkreativnejših umov na svetu za reševanje nekaterih največjih izzivov industrije in najaktualnejših svetovnih problemov. Letošnji program je osredotočen na ključne teme, za katere nam je stroka povedala, da so najbolj pereče. Vodilni kadri, aktivisti, kreativci in svetovni voditelji se bodo zbrali, da bi jih skupaj obravnavali, ukrepali, našli rešitve in spodbujali napredek z ustvarjalnostjo.«

Govorci, ki sodijo v sam vrh industrije

Med govorci na festivalu, ki bo odvijal v Cannesu med 20. in 24. junijem, so številni priznani strokovnjaki z vsega sveta. Izvršni direktor LinkedIna Ryan Roslansky bo analiziral obseg krize talentov v ustvarjalnem prostoru, o raznolikosti, enakosti in vključenosti bosta med drugim spregovorila Bob Lord, višji podpredsednik IBM-a, in Liz Taylor, globalna kreativna direktorica agencije Ogilvy.

Adam Kerj, glavni kreativni direktor v Accenture Song Nordics, in Anne Krogh, vodja marketinga v Ikei, bosta spodbujala kreativce k delu v dobro planeta, na izzive trajnosti pa jih bo pripravil Conny Braams, vodja za digitalne in komercialne dejavnosti iz podjetja Unilever.

Na odru bomo videli tudi igralca v seriji Zvezdne steze, Patricka Stewarta OBE-a, ter hollywoodskega zvezdnika Ryana Reynoldsa. O ustvarjalnosti bodo spregovorili predstavniki podjetja AB InBev, najbolj kreativnega oglaševalca leta po izboru organizatorjev Cannes Lions. Program tudi letos vključuje pogovor z vodji marketinga največjih svetovnih podjetij; tokrat bodo na okrogli mizi razpravljali direktor marketinga Julio Goldin iz skupine LEGO, L'Oréalova vodja marketinga Asmita Dubey, Nadja Bellan-White iz Vice Media, Suzanne Kounkel iz Deloitta, David Rubin iz New York Timesa in Cristina Diezhandino iz Diagea.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji