backtoschool
Aktualno

Znana obraza vabita k nakupom šolskih potrebščin

Avgust je že v polnem zamahu, mi pa smo preverili, kako so se na letošnjo sezono »back to shool« pripravili v založbi Mladinska knjiga in spletni papirnici go2school.com.

Združena ponudba založbe in trgovine

V Mladinski knjigi pravijo, da se šolske sezone lotevajo celostno, na način, ki utrjuje njihov položaj prve izbire za nakup šolskih potrebščin. Da bi se kar najbolj približali potrebam kupcev, so združili ponudbo založbe in trgovine. »Ravno združena ponudba namreč omogoča, da lahko vsem članom družine vse za šolo res ponudimo na enem mestu, in to na način, ki je zanje kar najbolj priročen. V ta namen smo tudi letos zasnovali večjo oglaševalsko akcijo in k sodelovanju povabili novo ime – Tinkaro Fortuna in njeno družino,« pravi Andreja Žnidaršič, vodja projektov in predstavnica oddelka za marketing v Mladinski knjigi. Dodaja, da v komunikaciji izpostavljajo zlasti praktično, prijazno in strokovno storitev, pa tudi trendovske izdelke, ki so blizu šolarjem.

mladinska

Goran Hrvaćanin je Skulfluencer

V podjetju Acron so letos oglaševanje za papirnico Office&More in spletno papirnico go2school.com zastavili z novo, svežo šolsko oglaševalsko akcijo, ki se je lotijo vsaki dve leti. Obraz letošnje je Goran Hrvaćanin, s katerim želijo približati šolsko ponudbo starejšim šolarjem, dijakom in študentom.  »Mlajši šolarji nas že zelo dobro poznajo, saj smo aktivni z mnogimi šolskimi projekti, pri katerih sodelujejo. Za Gorana smo se odločili, ker nam je njegov humor zelo blizu, je drugačen, predvsem pa je izjemen igralec in umetnik. Skupaj smo ustvarili lik, imenovan Skulfluencer – igralca, ki se mu igra več ne izplača, zato se 'Ajkula nazaj v šolo vrača'. Gre v visoko šolo za 'influencerje', ker to je trenutno najbolj vroč poklic, ki se 'splača',« razloži Tina Naraglav, vodja marketinga v Acronu, ki je tudi kreativna in idejna vodja akcije.

goran

Goran Hrvaćanin je zanje ustvaril tudi rap Go2school, pri čemer mu je nekoliko pomagal Nipke, oni pa so zasnovali šolsko kolekcijo AJKULEkšn. Da bi nagovorili čim več šolarjev, so aprila odprli tudi TikTokov profil, ki ima že več kot 10 tisoč sledilcev in več milijonov ogledov, poleg Gorana pa so zanje ustvarili veliko zabavnih vsebin tudi Dželoo, Elvixa, Račičkadabra in Andrej Pavličević.

goran1

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji