Znani obrazi zavzeli oglase ob Super Bowlu
Finale lige v ameriškem nogometu NFL oz. Super Bowl velja tudi za »tekmo« oglaševalcev, ki se borijo, da bi bili njihovi oglasi v enem od najbolj gledanih in tudi najdražjih oglasnih blokov čim bolj odmevni – letos predvsem s pomočjo znanih obrazov.
Blagovne znamke se pogosto odločijo za to, da bodo v svoje oglase vključile znane osebnosti. Igralka Scarlett Johansson in komik Colin Jost sta v središču Amazonovega oglasa, v katerem se sprašujeta, kaj bi se zgodilo, če bi Alexa znala brati naše misli. Naj vam izdamo: ne bi bilo prav dobro.
Kdo se spominja dr. Evila iz trilogije Austin Powers? Mike Myers se vrača v oglasu za General Motors, pri čemer razočarano ugotavlja, da ni več največja grožnja za svet – to zdaj predstavljajo podnebne spremembe. Myers se v družbi Roba Lowa, Setha Greena in Mindy Sterling odloči, da bo s pomočjo novih električnih vozil svet najprej rešil, nato pa ga bo prevzel.
Vrnil se je tudi Jim Carrey kot lik iz filma Cable Guy. V oglasu za Verizon spozna vse prednosti tega ponudnika interneta in ugotovi, da se je od leta 1996 na področju tehnologije marsikaj spremenilo.
Znanega igralca Tya Burrella iz serije Modern Family lahko vidimo tudi v oglasu za finančno aplikacijo Greenlight. Aplikacija, ki skrbi za finančno pismenost otrok in mladih, je igralca v oglasu prikazala kot slab zgled, saj veliko preveč zapravlja.
Še enega komika, Kevina Harta, lahko vidimo v oglasu za trgovine Sam's Club, ki so sicer v lasti Walmarta. V oglasu se Hart sprehaja po trgovini in se sklicuje na svoj VIP-status, pri čemer se ne zaveda, da lahko tudi prav vsak kupec uporablja isto aplikacijo Scan & Go.
Za družbeno odgovorni vidik je poskrbela znamka majoneze Hellmanns, kjer s pomočjo nekdanjega igralca ameriškega nogometa Jeroda Maya pozivajo potrošnike k temu, naj zmanjšajo količino zavržene hrane. Prav Super Bowl je po njihovem mnenju eden od dogodkov, ko gledalci nakupijo prekomerne količine hrane, ki potem konča v smeteh.
Ste si kdaj predstavljali Nissana v središču akcijskega filma? Zdaj si ga lahko. Športni model Nissan Z v oglasu, polnem akcije, vozi Eugene Levy, zvezdnik serije Schitt’s Creek, družbo pa mu dela igralka Brie Larson.
Ne le enega, ampak kar dva oglasa so za Super Bowl pripravili pri znamki Skechers, v oglasih pa nastopa glasbenik Willie Nelson. V enem lahko slišite tudi njegovo uspešnico »On the Road Again«, v drugem pa se Nelson zavzema za legalizacijo superg Skecher, za katere meni, da so nezakonite, ker so tako udobne.
Še en oglas, še en znan obraz: Booking.com oživlja svojo oglaševalsko akcijo »Booking.yeah« iz leta 2013, v njej pa se v pričakovanju časa potovanj po pandemiji vrača igralec in režiser Idris Elba.
Letošnji Super Bowl so zaradi obilice oglasov s področja kriptovalut poimenovali tudi Crypto Bowl. Najbolj je - po lanskem zgledu Reddita - izstopal Coinbase.
FTX je bil prav tako med najbolj opaženimi oglaševalci. Med drugim tudi zato, ker so v času tekme podarili nekaj bitcoinov.
Crypto.com je predvajal svoj že znani oglas z Mattom Damonom.