sporto
Aktualno

Znani so zmagovalci nagrad SPORTO 2021

Znani so najboljši primeri dobrih praks na področju sponzorstev in marketinga v športu v jadranski regiji.

»Nič mi ne manjka« (sponzor: Lidl Slovenija, nosilec pravic: Zveza za šport invalidov – Slovenski paralimpijski komite, prijavitelji: Luna\TBWA, DROM agency, Taktik), »Pogačar lahko premaga tudi lakoto« (sponzor: Engrotuš, nosilec pravic: Tadej Pogačar, prijavitelj: Agencija 101), »Slovenska bakla – Imamo olimpijske sanje« (nosilec pravic in prijavitelj: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez), »Argeta osvaja Planico 2021« (sponzor: Atlantic Droga Kolinska – Argeta, nosilec pravic: Smučarska zveza Slovenije, prijavitelj: Luna\TBWA), »Imamo to. Imamo Tokio!« (nosilec pravic in prijavitelj: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez) so postali zmagovalci štirih kategorij in ene podkategorije nagrad SPORTO Awards 2021.

Projekti iz posamezne države prijaviteljice, ki so v kategoriji SPORTO Sponsorship Award prejeli najvišje ocene, so se avtomatsko uvrstili na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja ESA Excellence Awards v kategoriji »Best of Europe«.

Žirija je nagradila naslednje projekte:

Zmagovalec v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo

»Nič mi ne manjka« (sponzor: Lidl Slovenija, nosilec pravic: Zveza za šport invalidov – Slovenski paralimpijski komite, prijavitelji: Luna\TBWA, DROM agency, Taktik)

Zmagovalec v podkategoriji Najboljše osebno sponzorstvo

»Pogačar lahko premaga tudi lakoto« (sponzor: Engrotuš, nosilec pravic: Tadej Pogačar, prijavitelj: Agencija 101)

Zmagovalec v kategoriji Najboljši športni dogodek

»Slovenska bakla – Imamo olimpijske sanje« (nosilec pravic in prijavitelj: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez)

Zmagovalec v kategoriji Najboljše digitalno komuniciranje

»Argeta osvaja Planico 2021« (sponzor: Atlantic Droga Kolinska – Argeta, nosilec pravic: Smučarska zveza Slovenije, prijavitelj: Luna\TBWA)

Zmagovalec v kategoriji Najboljše komuniciranje športnih subjektov

»Imamo to. Imamo Tokio!« (nosilec pravic in prijavitelj: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez)

Posebno nagrado žirije je prejel projekt »Jeklena volja – slovenska bakla« (sponzor: Skupina SIJ, nosilec pravic: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez, prijavitelj: Skupina SIJ).

Slovenski projekt »Nič mi ne manjka« se bo potegoval za evropsko nagrado

Projekta iz posamezne države prijaviteljice, ki sta v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo prejela najvišje ocene in sta se uvrstila na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe«, sta naslednja: najboljši slovenski projekt je »Nič mi ne manjka« (sponzor: Lidl Slovenija, nosilec pravic: Zveza za šport invalidov – Slovenski paralimpijski komite, prijavitelji: Luna\TBWA, DROM agency, Taktik), najboljši srbski projekt pa »Doncafe in Olimpijski komite Srbije« (sponzor: Strauss Adriatic, nosilec pravic: Olimpijski komite Srbije, prijavitelj: Strauss Adriatic).

Odločitve o zmagovalcih v rokah mednarodne strokovne žirije

Mednarodni partner SPORTO Awards je Evropsko sponzorsko združenje (ESA), v Sloveniji Društvo za marketing Slovenije (DMS), v Srbiji IAA Srbija in na Hrvaškem HURA.

Prijave v vseh kategorijah SPORTO Awards je pregledala in ocenila mednarodna strokovna žirija, ki jo je sestavljalo 7 članov in ji je predsedoval predsednik Evropskega sponzorskega združenja (ESA) Andy Westlake. Preostali člani žirije so bili Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija, Uroš Stanić, strokovni sodelavec v marketingu pri HNK Rijeka, Matjaž Germ, kreativni direktor v Agenciji 101, Lea Lipovšek, partnerska marketinška svetovalka v Microsoftu in predstavnica Društva za marketing Slovenije, Urban Kramberger, menedžer blagovne skupine v Pivovarni Laško Union, in marketinška svetovalka Olivera Nikodijević.

Žirija je ocenjevala po vnaprej določenih kriterijih, usklajenih z ESA Excellence Awards. Ocena žirije predstavlja 100 % skupne ocene projektov.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji