poslovni knjigi
Aktualno

Znani sta najboljši poslovni knjigi za leti 2020 in 2021

Združenje Manager ter Zbornica knjižnih založnikov in knjigotržcev pri GZS sta po enoletnem predahu znova podelila naziv najboljše poslovne knjige. Prejeli sta ga knjigi Plan B Boštjana Videmška in Neskončna igra Simona Sineka.

Strokovna komisija je letos izbirala izmed 28-imi naslovi, ki so jih nominirali slovenski založniki. Zaradi bogatega nabora in dejstva, da lani nagrade niso podelili, so sklenili, da bodo letos podelili kar dve priznanji, in sicer eno za knjigo slovenskega avtorja in eno za knjigo tujega avtorja.

V vsebinskih utemeljitvah je komisija zapisala: »Plan B Boštjana Videmška je izjemno avtorsko delo, ki govori o ključnih temah naše prihodnosti – na eni strani o podnebnih spremembah, na drugi pa o izzivu pridobivanja energije, ki bo okolju prijazen. Plan B lahko beremo tudi kot načrt za prihodnjo energijsko in okoljsko politiko v Sloveniji, kjer imamo to srečo, da smo zaradi majhnosti lahko agilni. Gre za vrhunsko delo, ki dokazuje, da ima avtor širok pogled na svet, znanje, občutek za stvarnost, kritične vpoglede, bogate izkušnje terenskega dela ter osebno in novinarsko integriteto.«

O knjigi Neskončna igra pa so zapisali: »V knjigi avtor pojasnjuje, da za končne igre, npr. šah in nogomet, veljajo določena pravila: vsaka igra ima začetek, sredino in konec, na koncu pa sta znana tako zmagovalec kot poraženec. V neskončnih igrah, kot sta posel ali politika, pa igralci pridejo in grejo, pravila se spreminjajo in ni jasno določenega konca. Sinek zato po vzoru filozofa Jamesa Carseja govori o neskončni miselnosti. Voditelje poziva, naj na poslovanje svojih podjetij gledajo kot na neskončno igro s cilji, ki so onkraj dobička. S tako miselnostjo odpiramo pot agilnosti in inovativnosti, s tem pa zagotavljamo večjo dodano vrednost. Sinek je prepričan, da voditelji, ki so usvojili neskončno miselnost, gradijo močnejše, bolj inovativne in bolj navdihujoče organizacije. Neskončne igre ne igramo, da bi zmagali, ampak da bi še naprej igrali in včasih pritegnili v igro še več igralcev.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji