mm
Aktualno

Zunanje oglaševanje je trajnostni zmagovalec

Nova raziskava kaže, da ima zunanje oglaševanje precej nižji ogljični odtis v primerjavi z drugimi medijskimi kanali, s čimer najmanj škoduje planetu.

V Franciji sta svetovalna družbe KPMG Francija in Združenje zunanjih oglaševalcev (UPE) izračunala, da je zunanje oglaševanje (klasično in digitalno) kot medijski kanal glede na velikost doseženega občinstva najmanjši proizvajalec toplogrednih plinov in s tem ogljičnega odtisa.

Zunanje oglaševanje pa očitno ni le najbolj trajnostno, ampak trenutno tudi najbolj rastoče. To dokazuje nova raziskava Globalno poročilo o zunanjem oglaševanje, ki kaže, da je bila velikost svetovnega trga zunanjega oglaševanja še leta 2021 ocenjena na okoli 35 milijonov evrov, do leta pa naj bi dosegla mejnik 50 milijonov evrov. V raziskavo so vključili ključne igralce s tega področja, torej ponudnike oglaševanja zunaj doma, kot so Tokyu Agency, OOh!media., Phoenix Metropolis Media Holdings Limited, Asiaray, Bell Media, Stroer in drugi. Več o raziskavi si lahko preberete TU.

 

mm

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji