xx
Diggit

Brez kakovostnih kreativnih sodelavcev ne bo šlo

Za mnenje, kako bo Sora, novo UI-orodje za realistične in kompleksne videoposnetke, vplivalo na delo v produkciji, smo se tokrat pozanimali pri Studiu Virc in Produkciji Studio.

»Nazaj v šole, producenti!«

Tadej Koren Šmid, producent v Studiu Virc, se uvodoma retorično vpraša: »Ali si lahko predstavljate ulice, polne kočij in brez avtomobilov, kot je bilo pred nekaj stoletji? Tudi čez 100 let si bo večina brez težav naslikala predstavo o preteklosti, v kateri umetna inteligenca še ni sodelovala z ljudmi na področju produkcije. Vprašanje pa je, ali si želimo ulic brez avtomobilov? Seveda, včasih že; ampak ali bi se jim odpovedali? Odgovor je ne. Zakaj? Ker so zanimivi. V življenju nas je pogosto strah sprememb, a v to smer se svet vrti,« je izjavil za MM. Kot dodaja, vsem tistim, ki želijo stopiti v prihodnost in ustvarjati z UI, svetuje izobraževanje in učenje novih veščin.

Sora je zgolj orodje

Tudi Dražen Štader, režiser in direktor fotografije v Produkciji Studio, vidi uvedbo Sore kot novo poglavje v videoprodukciji: »Nič več ne bo tako, kot je bilo. Občutki ob tem so seveda mešani; na eni strani se z nostalgijo počasi poslavljamo od klasičnih form produkcije, kot  smo jo poznali doslej, obenem pa z otroško radovednostjo zremo v nov svet, ki se odpira pred nami. Produkcijske hiše imamo pri tem dve izbiri – zaobjeti prednosti novih UI-tehnologij ali vztrajati na 'preverjenih' metodah.«

Pri tem je dodal, da v Produkciji Studio že implementirajo nove tehnologije, predvsem ChatGPT v kombinaciji z Midjourneyjem, tem orodjem pa bodo dodali Soro, ko bo ta javno dostopna. Pri tem pa se zavedajo, da so to zgolj orodja, ki jih bo še vedno potrebno nadgraditi z dobro vsebino, naracijo, domiselno strateško implementacijo in humorjem: »Tukaj pa brez kakovostnih kreativnih sodelavcev ne bo šlo.« Štader doda, da bodo v začetni fazi uporabe Sore verjetno eksperimentirali predvsem na področju produkcije visokokakovostnih videoozadij, arhivskih videoposnetkov, luksuznih ali težko dostopnih lokacij, odštekanih animiranih junakov in generičnih posnetkov. »Kar zadeva režijo glavnih junakov in njihovih čustev, bomo še vedno prisegali na klasično metodo režiranja oziroma produkcije,« zatrdi.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji