Cannes Lions 2023: »Umetna inteligenca je novi kopilot«
Na Microsoftovem panelu o umetni inteligenci (UI) so se govorci strinjali, da bo prihodnje leto ta tematika že skoraj zastarela, saj bo UI implementirana v skoraj vsa podjetja, ki so danes v Cannesu.
Kaja Kovič
Letos je Microsoftova plaža v Cannesu obarvana v tematiko umetne inteligence. Dan po tem, ko je Microsoft osvojil kanskega leva za projekt »Abeceda, ki ohranja kulturo«, smo obiskali panel o UI in možnostih njene implementacije na področju dela, predvsem agencijskega.
Delo v agencijah in naloge zaposlenih postajajo vse bolj kompleksni, zato je racionalizacija teh postopkov zelo dobrodošla. Na okrogli mizi, ki jo je vodila Nathalie Krup, vodja odnosov z agencijami v družbi Microsoft Advertising, so govorci z občinstvom delili izkušnje z umetno inteligenco v njihovih pisarnah.
»Delovni proces se je pospešil, integracija umetne inteligence je izboljšala produktivnost zaposlenih, njihove izdelke in tudi uporabniško izkušnjo,« je dejal Mike Bergman, glavni direktor za podatke v agenciji Havas. Paolo Yuvienco, glavni tehnološki direktor v agenciji Omnicom, je dodal, da pri njih še vedno iščejo nadarjene ljudi, le da jih za razliko od drugih tudi ohranjajo nadarjene: »Želimo ustaviti izgorelost in izčrpavanje.«
Keith Soljacich, vodja inovacij pri Publicisu, pravi, da se morajo vodilni pred implentacijo UI v podjetje pogovoriti o njeni uporabi, novih pravilih in omejitvah, »ko pa delo z njo steče, postane le še eno orodje, s katerim delamo. Kot primer lahko povem, da celotno medijsko načtrovanje poteka s pomočjo umetne inteligence.«
Bergman je UI označil kot povezovalca, ki močno olajša delo zaposlenih. »UI je novi kopilot, ki pomaga pilotu v težavah in pri produktivnosti.«