nn
Diggit

Cannes Lions 2023: »Umetna inteligenca je novi kopilot«

Na Microsoftovem panelu o umetni inteligenci (UI) so se govorci strinjali, da bo prihodnje leto ta tematika že skoraj zastarela, saj bo UI implementirana v skoraj vsa podjetja, ki so danes v Cannesu.

Letos je Microsoftova plaža v Cannesu obarvana v tematiko umetne inteligence. Dan po tem, ko je Microsoft osvojil kanskega leva za projekt »Abeceda, ki ohranja kulturo«, smo obiskali panel o UI in možnostih njene implementacije na področju dela, predvsem agencijskega.

Delo v agencijah in naloge zaposlenih postajajo vse bolj kompleksni, zato je racionalizacija teh postopkov zelo dobrodošla. Na okrogli mizi, ki jo je vodila Nathalie Krup, vodja odnosov z agencijami v družbi Microsoft Advertising, so govorci z občinstvom delili izkušnje z umetno inteligenco v njihovih pisarnah.

»Delovni proces se je pospešil, integracija umetne inteligence je izboljšala produktivnost zaposlenih, njihove izdelke in tudi uporabniško izkušnjo,« je dejal Mike Bergman, glavni direktor za podatke v agenciji Havas. Paolo Yuvienco, glavni tehnološki direktor v agenciji Omnicom, je dodal, da pri njih še vedno iščejo nadarjene ljudi, le da jih za razliko od drugih tudi ohranjajo nadarjene: »Želimo ustaviti izgorelost in izčrpavanje.«

Keith Soljacich, vodja inovacij pri Publicisu, pravi, da se morajo vodilni pred implentacijo UI v podjetje pogovoriti o njeni uporabi, novih pravilih in omejitvah, »ko pa delo z njo steče, postane le še eno orodje, s katerim delamo. Kot primer lahko povem, da celotno medijsko načtrovanje poteka s pomočjo umetne inteligence.«

Bergman je UI označil kot povezovalca, ki močno olajša delo zaposlenih. »UI je novi kopilot, ki pomaga pilotu v težavah in pri produktivnosti.«

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji