zz
Diggit

IAB Slovenija predstavil novo poročilo o marketinški tehnologiji v Sloveniji

MarTech je specializirano poročilo, v katerem so izpostavljeni trendi, ponudbe, vsebin in drugi najnovejši izsledki raziskave o uporabi marketinške tehnologije v Sloveniji.

Poročilo je interaktivno, mogoče ga je dopolnjevati in osveževati v realnem času, uporabniku pa so novosti na voljo ves čas na istem mestu. MarTech 2024 je doseglo že več kot 800 unikatnih strokovnjakov in zabeležilo več kot 1.500 ogledov. V poročilu so opisane novosti v ponudbi in trendi na področju marketinške tehnologije, avtomatizacije in rešitev pametne distribucije oglasov. Trgu ponuja celovit pregled nad naborom tehnologij – od podatkovnih rešitev, oglaševalskih platform, ustvarjanja vsebin, rešitev spletne prodaje do timskega in projektnega vodenja.

Konsolidacija slovenskega trga

V Sloveniji je razvoj uporabe marketinško-tehnoloških orodij tesno povezan s ponudbo iz tujine. A ta vpliv je tokrat nekoliko drugačen. Po izjemnem povečanju števila orodij v zadnjem desetletju smo priča postopni konsolidaciji trga, posledično pa je vse manj orodij, ki ostajajo na voljo brezplačno. In prav ta trend odpira konkurenčne priložnosti manjšim slovenskim ponudnikom, ki lahko ponudijo primerljive funkcionalnosti, a ob tem zagotavljajo domačo podporo, poleg tega pa krepijo konkurenčnost na trgu in pospešuje povpraševanje, ki je bolj naklonjeno osebni in večplastni podpori v slovenskem jeziku, menijo pri IAB Slovenija.

Prednjačijo orodija, ki temeljijo na umetni inteligenci. To je še posebej izrazito pri oglaševalskotehnoloških rešitvah, ki obdelujejo velike količine podatkov. Na orodja pa močno vpliva tudi zakonodajni okvir, ki uvaja vse višjo stopnjo regulacije. Tako se morajo tovrstna orodja prilagajati in zagotavljati skladnost z novo sprejetimi zakonodajnimi zahtevami.

Več izsledkov raziskave si preberite TU.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji