zz
Diggit

Kar 90 odstotkov marketinških strokovnjakov se boji umetne inteligence

Skrbi jih, da bo njihova delovna mesta v prihodnosti nadomestila umetna inteligenca (UI) in podobna tehnologija; učenje in prilagajanje pa očitno ne prideta v poštev.

Velika večina (87 odstotkov) vprašanih, ki dela v marketingu, je zaskrbljena, da bi lahko tehnologija, vključno z generativno umetno inteligenco, nadomestila delovna mesta v njihovih panogah. V raziskavi, ki jo je opravilo podjetje Gartner v ZDA, so ugotovili, da v sektorju obstaja velika splošna zaskrbljenost zaradi možnosti odpuščanja. Kar neverjetnih 89 odstotkov jih skrbi odpuščanje v njihovem podjetju.

Drugi razlogi za zaskrbljenost merketinških strokovnjakov so še hitre spremembe in premalo časa za prilagajanje – kar dve tretjini vprašanih trdi, da so pred kratkim doživeli spremembo v procesu ali tehnologiji v svoji organizaciji.

Ko so se v raziskavi lotili vprašanja, kako marketingarji gledajo na tehnološke spremembe, so ugotovili, da se kar polovica vprašanih strinja, da je marketinška tehnologija zapletena in težavna za uporabo, približno dve tretjini pa jih celo trdi, da jim učenje vzame preveč časa in zato ne morejo izpolnjevati vsakodnevnih obveznosti.

Pri tem jih je 55 odstotkov prepričanih, da so z nadrejenimi zelo neusklajeni pri zaposlitvenih pričakovanjih glede njihovih trenutnih vlog.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji