zz
Diggit

Kar 90 odstotkov marketinških strokovnjakov se boji umetne inteligence

Skrbi jih, da bo njihova delovna mesta v prihodnosti nadomestila umetna inteligenca (UI) in podobna tehnologija; učenje in prilagajanje pa očitno ne prideta v poštev.

Velika večina (87 odstotkov) vprašanih, ki dela v marketingu, je zaskrbljena, da bi lahko tehnologija, vključno z generativno umetno inteligenco, nadomestila delovna mesta v njihovih panogah. V raziskavi, ki jo je opravilo podjetje Gartner v ZDA, so ugotovili, da v sektorju obstaja velika splošna zaskrbljenost zaradi možnosti odpuščanja. Kar neverjetnih 89 odstotkov jih skrbi odpuščanje v njihovem podjetju.

Drugi razlogi za zaskrbljenost merketinških strokovnjakov so še hitre spremembe in premalo časa za prilagajanje – kar dve tretjini vprašanih trdi, da so pred kratkim doživeli spremembo v procesu ali tehnologiji v svoji organizaciji.

Ko so se v raziskavi lotili vprašanja, kako marketingarji gledajo na tehnološke spremembe, so ugotovili, da se kar polovica vprašanih strinja, da je marketinška tehnologija zapletena in težavna za uporabo, približno dve tretjini pa jih celo trdi, da jim učenje vzame preveč časa in zato ne morejo izpolnjevati vsakodnevnih obveznosti.

Pri tem jih je 55 odstotkov prepričanih, da so z nadrejenimi zelo neusklajeni pri zaposlitvenih pričakovanjih glede njihovih trenutnih vlog.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji