btc ui2
Diggit

Ko z umetno inteligenco poklepetaš o svojem kosilu

Se med službeno malico kdaj vprašate, od kod prihaja piščanec z vašega krožnika? Če obedujete v Restavraciji City v BTC Cityju Ljubljana, vam odgovori umetna inteligenca.

Družba BTC in podjetje OriginTrail sta predstavila projekt uporabe umetne inteligence in drugih naprednih tehnologij za zagotavljanje transparentnosti in sledljivosti porekla mesa v Restavraciji City. S projektom želijo izpostaviti in spodbujati lokalno in trajnostno ponudbo ter pokazati široko uporabnost in prijaznost tehnologij do uporabnikov.

Ta prelomni korak predstavlja prvo integracijo umetne inteligence in drugih naprednih tehnologij v sektorju HORECA v Sloveniji. Poleg tega projekt razbija mite o uporabi umetne inteligence, kot na primer, da je umetna inteligenca primerna predvsem za futuristične aplikacije, ne za vsakodnevno uporabo ter predstavlja njeno široko uporabnost in prijaznost do uporabnikov,« je na predstavitvi novosti povedal Žiga Drev, direktor in ustanovitelj podjetja OriginTrail.

btc ui

Kako deluje?

S preprostim skeniranjem QR kode na jedilniku Restavracije City lahko preverite izvor mesa, poleg tega pa klepetalnemu robotu, ki temelji na UI, zastavite tudi lastna vprašanja. Odgovor o izvoru mesa med drugim vsebije opis kmetije, s katere prihaja meso, njene fotografije ter zemljevid njene lokacije. Če bi želeli zgodbo mesa na njihovem krožniku raziskovati dalje,  lahko v klepetu zastavite dodatna vprašanja o mesu, načinu pridelave, kakovostnih certifikatih, trajnostnih pristopih partnerjev, pa tudi o tehnologiji, ki je uporabljena v rešitvi in poganja klepetalnega robota.

Rešitev je gostom Restavracije City na voljo dva tedna in prve izkušnje kažejo, da so jo gostje sprejeli z velikim zanimanjem. Kot pravi Miha Mermal, izvršni direktor za področje marketinga in trajnostnega razvoja v družbi BTC, se v družbo zavedajo potenciala, ki ga napredne tehnologije prinašajo v poslovne procese. »Zato smo veseli, da smo lahko v sodelovanju s podjetjem OriginTrail prispevali pri vpeljavi naprednih tehnologij tudi v sektor gostinstva. Projekt je omogočil večjo preglednost in sledljivost izvora mesnih izdelkov za obiskovalce Restavracije City, z njim želimo spodbujati tudi lokalno pridelavo in zagotoviti visoko kakovost in svežino jedi na našem meniju. Verjamemo, da bo projekt služil kot zgled in spodbuda za nadaljnji razvoj tehnološko naprednih rešitev v HORECA sektorju ter širše. Zavedamo se pomena trajnosti in transparentnosti v današnjem času ter se tudi v letu, ko praznujemo 70 let delovanja družbe BTC, zavezujemo k nadaljnjemu delu na tem področju,« pravi.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji