zzz
Diggit

Orion: OpenAI napovedal izid stokrat močnejšega orodja

OpenAI načrtuje, da bo decembra letos izdal svoj naslednji vodilni model umetne inteligence, imenovan Orion. Model bo izšel ob približno drugi obletnici ChatGPT, poroča The Verge.

Za razliko od prejšnjih modelov, kot je GPT-4, Orion sprva ne bo široko dostopen prek ChatGPT. OpenAI namerava decembra najprej omogočiti dostop podjetjem, s katerimi tesno sodeluje, da bi lahko ta razvijala svoje izdelke in funkcionalnosti. Čeprav je model trenutno znan pod imenom projekt Orion, še ni povsem jasno, ali bo to njegovo uradno ime ali pa ga bodo poimenovali GPT-5. Po poročanju The Verge se inženirji pri Microsoftu, glavnem partnerju OpenAI za UI modele, pripravljajo na možnost, da Orion predstavijo že novembra.

Orion do 100-krat močnejši od GPT-4

Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je izjavil, da bi lahko bil Orion do 100-krat močnejši od GPT-4. Izid Oriona prihaja v ključnem obdobju za OpenAI, saj so pravkar zaključili zgodovinsko naložbo v vrednosti 6 milijard dolarjev v 'profitno usmerjeno entiteto', kar pomeni, da bodo začeli delovati bolj kot klasično podjetje z namenom ustvarjanja dobička, za razliko od prejšnjega neprofitnega statusa. Poleg tega se podjetje sooča s kadrovskimi spremembami, saj so podjetje zapustili glavni tehnološki direktor, vodja raziskav in podpredsednik za preverjanje procesov.

The Verge poroča tudi, da je dolgoročni cilj podjetja združiti vse modele UI in ustvariti še zmogljivejši model, ki bi ga poimenovali »umetna splošna inteligenca (AGI)«.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji