Po nakupih na Facebook
Po podatkih, ki jih je predstavil OnlyAccounts.io, je Facebook med družbenimi omrežji najbolj priljubljena platforma za nakup izdelkov.
Ugotavljajo namreč, da se danes kar 75 % pripadnikov generacije Z in skoraj polovica milenijcev odloča o nakupu pod vplivom oglasov na družbenih omrežjih, medtem ko se skoraj tretjina vseh uporabnikov družbenih omrežij odpravi na družbene platforme, da bi našli izdelke, ki jih želijo kupiti.
ZDA in Avstralija sta najbolj priljubljena trga za nakupovanje na Facebooku
»S trgovino na družbenih omrežjih lahko blagovne znamke in podjetja hitro spremenijo uporabnike družbenih medijev v kupce, ne da bi ti zapustili svoje najljubše omrežje. Poleg tega lahko komunicirajo z njimi in ustvarijo večjo prepoznavnost blagovne znamke,« ugotavljajo pri OnlyAccounts.io. In čeprav so platforme, kot sta TikTok in Instagram, v preteklih letih zabeležile skokovit porast števila uporabnikov, Facebook na tem področju ohranja svoj vodilni položaj.
Švedsko finančno-tehnološko podjetje Klarna v svoji raziskavi iz letošnjega leta razkriva, da ima na najbolj uspešnih devetih trgih Facebook povprečno 53-odstotni delež. Med izbranimi državami so Facebook za nakupovanje največ uporabljali v ZDA in Avstraliji, in sicer 62- oziroma 60-odstotni delež anketirancev.
Instagram je priljubljen v Španiji in na Portugalskem
Instagram je s povprečnim 46-odstotnim deležem uvrščen na drugo mesto med najbolj priljubljenimi družbenimi omrežji za nakupovanje. (Je pa najbolj priljubljen v Španiji in na Portugalskem, kjer je dosegel 57-odstotni delež med kupci na družbenih omrežjih.) YouTube se je uvrstil na tretje mesto s povprečnim 42-odstotnim deležem med anketiranci na devetih trgih, TikTok pa s 33-odstotnim deležem na četrto.
Milenijci nakupujejo na Facebooku, generacija Z pa na Instagram in TikTok
Raziskava Klarne je pokazala tudi, da je izbira platforme za nakupovanje odvisna tudi od starosti kupcev. Facebook je najbolj priljubljena platforma za nakupovanje za vse generacije, razen za generacijo Z, ki raje uporablja Instagram in TikTok, in milenijce, med katerimi jih 47 odstotkov najraje nakupuje preko YouTuba.