z
Diggit

Prihodnost dela: Corona Premier imenovala direktorja za življenjski slog

Corona Premier je ob novi usmeritvi, ki se osredotoča na zdravje, šport in aktiven življenjski slog, predstavila direktorja za življenjski slog. To je postal televizijska osebnost in nekdanji nogometaš Matt James.

Blagovna znamka po novem spodbuja potrošnike k aktivnemu življenjskemu slogu s serijo športnih aktivacij. V podjetju so preoblikovali marketinške aktivnosti in poslovanje, saj se več blagovnih znamk lahkega piva (Bud Light, Coors Light in Miller Lite) poslužuje nostalgičnega pristopa, pri Coroni Premier pa so si želeli nekaj povsem drugačnega.

Nova tržnokomunikacijska akcija je bila ustvarjena v sodelovanju z agencijo BarkleyOKRP in vsebuje uspešnic glasbene skupine Major Lazer iz leta 2015 – »Light it Up«.

S prihodom novega direktorja za življenjski slog pa je Corona Premier Club podpisala tudi novo partnerstvo s priljubljeno verigo Barry's, znano po visokointenzivnih vadbah in interierju telovadnic, ki spominja na nočne klube; 4. maja so sodelovali pri boksarskem dvoboju Premier Boxing Champion v Las Vegasu, še več aktivacij pa je načrtovanih tudi na državnem golf tekmovanju v ZDA in bejzbolskem tekmovanju Minor League Baseball.

Tržna vrednost blagovne znamke Corona Premier je leta 2023 znašala 374,9 milijona dolarjev, v prihodnje pa naj bi raslo po letni stopnji 3,2 odstotka, saj potrošniki glede na raziskave razvijajo močne preference glede pijač z nizko vsebnostjo alkohola.

V četrtek, 9. maja 2024, svoja vrata v Centru kulture Španski borci odpira 11. DIGGIT, dogodek o prihodnosti, na katerem bomo preverili tudi ostale aktualne in prihodnje trende ter nagradili najboljša digitalna dela.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji