Prihodnost dela: V marketingu vse več hibridnega dela
Zaposleni v marketinškem sektorju so v času pandemije sprejeli in vzljubili hibridno delo, saj jih je kar 70 odstotkov zadovoljnih z ravnovesjem dni v pisarni in dela od doma.
Kaja Kovič
Medtem ko je hibridno delo postalo stalnica delovnega življenja večine zaposlenih v marketingu in oglaševanju, obstaja nadvse široka paleta mnenj o tem, kako najbolje izvajati te delovne iniciative. Slednje se ne razlikujejo le po politiki podjetja, temveč tudi po spolu, starosti in velikosti podjetja.
Štiri leta po začetku karantene je raziskava britanskega Marketing Weeka o karieri in plačah razkrila, da velika večina zaposlenih v marketinškem sektorju vsaj en dan v delovnem tednu oddela na daljavo. Najpogostejše število dni v pisarni je tri (četrtina), nato dva (malce manj kot četrtina), najmanj pa štirje dnevi (10 odstotkov). Zanimivo, več je marketingarjev, ki delajo vse dni na teden od doma (15 odstotkov), kot tistih, ki v pisarne prihajajo vsak dan (12 odstotkov).
Raziskava kaže na močan premik v načinu dela in pomeni, da se že pričakuje (v prihodnosti pa se bo še bolj), da bodo marketinške vloge omogočale vsaj hibridno delo.
Večina pozdravlja hibridni teden
Večina sodelujočih pozdravlja povprečni hibridni teden – več kot dve tretjini (69 odstotkov) jih meni, da je število dni, ki jih trenutno delajo v pisarni, pravo. Skoraj četrtina (24 odstotkov) bi si jih želela v pisarni preživeti manj dni, zelo malo (7 odsotkov) pa jih želi v pisarni delati več dni.
Marketing Week še ugotavlja, da bo hibridno delo moralo postati del prihodnosti, saj je verjetnost, da se bodo zaposleni odrekli svoji »novo pridobljeni svobodi«, manj verjetna kot kdaj koli prej.