zz
Diggit

Shivvy Jervis: Na poti do humanizacije digitalnega sveta

Znana in večkrat nagrajena evropska futuristka in govornica bo 11. aprila 2024 kot ena od ključnih govornic na konferenci Dnevi komunikacije v Rovinju predavala o humanizaciji tehnologije.

Shivvy Jervis je ustanoviteljica svetovalne družbe FutureScape 248, ki ima močno novinarsko ozadje, saj je delala za CNN Azija, Reuters in Discovery Channel, ter med drugim vodila mnogo intervjujev in razprav v živo s pomembnimi svetovnimi osebnostmi. Jervisova je prejela več nagrad, med drugim je bila izbrana za žensko leta v Veliki Britaniji. Njena predavanja niso omejena samo na tehnologijo; poglablja se v človeško stran inovacij, vključno s tem, kako se lahko napredek v nevroznanosti in psihologiji uporabi za izboljšanje angažiranosti delovne sile in potrošnikov.

Tehnologija bo služila izboljšanju naše človečnosti

Humanizacija digitalnega sveta pomeni postavljanje ljudi v središče digitalnih izkušenj in zagotavljanje, da bo tehnologija služila izboljšanju naše človečnosti, namesto da bi jo zmanjševala, kot menijo nekateri. »V današnjem hitro spreminjajočem se digitalnem okolju obstaja vse večje priznanje pomembnosti oblikovanja tehnologije z človeškim dotikom, pri čemer se upoštevajo čustvene, socialne in psihološke potrebe uporabnikov. Ta pristop vključuje ustvarjanje digitalnih izkušenj, ki so intuitivne, empatične in vključujoče, spodbujanje pomenljivih povezav in izboljšanje splošnega počutja posameznikov. Eden od vidikov humanizacije digitalnega sveta je prednostno obravnavanje oblikovanja uporabniške izkušnje (UX), ki je osredotočeno na empatijo in razumevanje. To pomeni oblikovanje vmesnikov in interakcij, ki so intuitivni, dostopni in odzivni na potrebe in želje raznolikih skupin uporabnikov. Izdelki in storitve se bodo vse bolj poglabljali v uporabnike na globlji ravni in spodbujali občutek povezanosti in angažiranosti,« je Shivvy Jervis povedala v intervjuju za MM, ki si ga boste v celoti lahko prebrali v naslednji številki revije, ki izide konec marca.

Tehnologija za bolj pristne človeške povezave

Humanizacija digitalnega sveta vključuje izkoriščanje tehnologije za olajšanje pristnih človeških povezav in spodbujanje gradnje skupnosti. Vse bolj ključno bo ustvarjati digitalne platforme in prostore, ki bodo omogočali pristno komunikacijo, sodelovanje in povezovanje. »Sem lahko vključimo tudi družbene medije, spletne skupnosti ali virtualne dogodke –tehnologija ima moč, da poveže ljudi, premaga ločnice in ustvari priložnosti za pomenljivo interakcijo in sodelovanje.«

Koncept pa seveda zahteva tudi zavezanost k etičnemu in odgovornemu razvoju in uporabi tehnologije, saj gre po njenem mnenju predvsem za zagotavljanje, da bo tehnologija služila višjemu dobremu in spodbujala človeški razcvet.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji