Slovenija: Več kot polovica oglaševalskih naložb digitalnim medijem
Delež oglaševalskega proračuna, ki ga slovnska podjetja namenijo za digitalno oglaševanje, dosega že 52 odstotkov celotnih oglaševalskih naložb, kaže aktualna raziskava iPROM-a in Valicona.
Po njihovih izračunih bodo naložbe v digitalno oglaševanje v letošnjem letu v primerjavi z lanskim še porasle, in sicer za približno sedem odstotkov; od tega bodo oglaševalci za zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih namenili 11 odstotkov več, za produkcijo vsebin za digitalne medije pa 3 odstotke več. Največ naložb, kar 34 odstotkov, slovenski oglaševalci v povprečju namenijo za prikazno oglaševanje, sledijo mu oglaševanje na družbenih medijih, iskalni marketing, e-poštni marketing in marketing z vplivneži.
Med razlogi za uporabo digitalnega oglaševanja sta ključni učinkovitost in možnost evalvacije.
Med panogami, kjer so naložbe v digitalno oglaševanje ključne, prevladuje turizem, kjer kar 86 odstotkov oglaševalcev digitalnemu oglaševanju nameni 50 odstotkov sredstev ali več, sledita storitvena in trgovinska panoga.
Raziskavo sta družbi iPROM in Valicon izvedli med novembrom 2023 in januarjem 2024, v njej pa je sodelovalo 117 slovenskih odločevalcev na področju oglaševanja in marketinga.
Več ugotovitev iz omenjene raziskave o digitalnem oglaševanju v Sloveniji si boste lahko prebrali v prihodnji tiskani izdaji Marketing magazina, ki izide konec marca.