Slovenski trg se na področju igričarstva v oglaševanju le počasi prebuja
Futura DDB je jeseni 2022 postala del DDB-jeve globalne mreže FTW (For The Win) in začela ponujati storitve s področja igričarstva in e-športa. Preverili smo, kakšen napredek pri prepričevanju oglaševalcev so dosegli v tem obdobju.
Kaja Kovič
Ponudba Future DDB vključuje poslovno svetovanje, strategije, kreativno oglaševanje, inovacije, tehnologijo ter ustvarjanje vsebin in dogodkov. Futura DDB je na ta način pred dvema letoma vstopila v povsem novo kategorijo marketinga, ki nagovarja široko ciljno skupino ljudi, ki prosti čas preživljajo z igranjem iger.
Gregor Firbas, izvršni direktor Future DDB, je po slabih dveh letih od zagona Future FTW za MM povedal, da pri nas vlada zelo veliko zanimanje za to vejo marketinga, vseeno pa se slovenski trg v primerjavi z drugimi prebuja bolj počasi. »Manjka poguma za večje projekte. Veliko je gamificiranega oglaševanja in posameznih manjših aktivacij, ni pa še znamke, ki bi se zelo resno posvetila tej ciljni skupini.« Ko ga povprašamo po napovedih, odgovarja, da zanimanje raste, zato bo jesen na tem področju pestra.