z
Diggit

Slovenski trg se na področju igričarstva v oglaševanju le počasi prebuja

Futura DDB je jeseni 2022 postala del DDB-jeve globalne mreže FTW (For The Win) in začela ponujati storitve s področja igričarstva in e-športa. Preverili smo, kakšen napredek pri prepričevanju oglaševalcev so dosegli v tem obdobju.

Ponudba Future DDB vključuje poslovno svetovanje, strategije, kreativno oglaševanje, inovacije, tehnologijo ter ustvarjanje vsebin in dogodkov. Futura DDB je na ta način pred dvema letoma vstopila v povsem novo kategorijo marketinga, ki nagovarja široko ciljno skupino ljudi, ki prosti čas preživljajo z igranjem iger.

Gregor Firbas, izvršni direktor Future DDB, je po slabih dveh letih od zagona Future FTW za MM povedal, da pri nas vlada zelo veliko zanimanje za to vejo marketinga, vseeno pa se slovenski trg v primerjavi z drugimi prebuja bolj počasi. »Manjka poguma za večje projekte. Veliko je gamificiranega oglaševanja in posameznih manjših aktivacij, ni pa še znamke, ki bi se zelo resno posvetila tej ciljni skupini.« Ko ga povprašamo po napovedih, odgovarja, da zanimanje raste, zato bo jesen na tem področju pestra.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji