nn
Diggit

Stroji ne vidijo sveta kot ljudje ali zakaj UI ne more nadomestiti človeka

Innocean Berlin je začel novo komunikacijsko akcijo za promocijo prve stalne razstave fotografij legendarnega Roberta Cape. V njej problematizirajo podobe, ustvarjene z umetno inteligenco.

Agencija je komunikacijsko akcijo ustvarila za Center za sodobno fotografijo Roberta Capa v Budimpešti, v katerem bo postavljena prva stalna razstava njegovih fotografij na svetu. V ta namen so ustvarili primerjavo povedno močnih fotografij, ki jih je posnel Capa, z različicami, ki jih je ustvaril generator slik z umetno inteligenco. Rezultat seveda ni isti, zato so pod vsako sliko zapisali: »Stroji ne vidijo sveta kot ljudje.«

Madžarsko-ameriški vojni fotograf in eden od največjih fotoreporterjev vseh časov je nekoč izjavil: »Če vaše slike niso dovolj dobre, niste dovolj blizu.« Prav ta njegova izjava je služila kot idejno izhodišče projekta, torej, da stroj nikoli ne more biti dovolj blizu.

Akcija tako poudarja pomen človeškega očesa in fotografove interakcije z resničnimi situacijami – nekaj, česar umetna inteligenca nikoli ne more ponoviti.

Komunikacijska akcija se je v Evropi, predvsem na Madžarskem, začela 22. maja, razstava pa se odpre 6. junija v Centru sodobne fotografije Robert Capa v Budimpešti.

UI nima poguma in strasti

Ricardo Wolff, izvršni kreativni direktor pri Innocean Berlin, je ob projektu dejal: »Capa je bil prvi fotograf ob pristanku na kopno na dnevu D. To mu je uspelo zaradi poguma in strasti, dveh pridevnikov, ki človeka ločita od katere koli vrste umetne inteligence. To je resnica, ki se je oklepamo s projektom: nič ni boljše od človeških izkušenj.«

nn

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji