m
Diggit

TRIJE TRENDI NA DRUŽBENIH OMREŽJIH ZA LETO 2024

Si v dobi umetne inteligence in umetno generiranih vsebin želimo pristnih izkušenj?

»Personalizacija, vsebine, ustvarjene s strani uporabnikov (UGC), in vzpostavljanje odnosa s sledilci in grajenje skupnosti je recept za pridobivanje zvestih strank in ustvarjanje vrednosti na dolgi rok.«

Če kdo pozna odgovor na vprašanje, kako osvajati hitro spreminjajoč se svet družbenih omrežij, je to zagotovo Grace Andrews, na družbenih omrežjih znana tudi pod imenom »The Social Climber«. Na Dnevu_d, Dnevu družbenih omrežij bo postregla s tremi najpomembnejšimi trendi za leto 2024. Grace Andrews, ki ima družbena omrežja v malem prstu, je tudi direktorica marketinga najbolj poslušanega podkasta v Evropi The Diary of a CEO. Pridružila se mu je pred nekaj leti, ko je imel podkast pičlih 6000 sledilcev. V kratkem času je poskrbela za zavidljive rezultate – trenutno ima podkast skupaj 10 milijonov sledilcev po različnih kanalih.

m

KAKO UČINKOVITO NAVIGIRATI PO DINAMIČNEM SVETU DRUŽBENIH OMREŽIJ?

Grace Andrews za leto 2024 izpostavlja tri ključne trende na področju družbenih omrežij.

  1. Grajenje skupnosti
    Skupnost je zgolj občinstvo vse do trenutka, ko sledilcem ponudimo prostor, kjer se počutijo pripadne. Vzpostavljanje odnosov in ohranjanje skupnosti omogoča dolgoročno pridobivanje zvestih sledilcev ali strank in ustvarja vrednost za podjetje.
     
  2. Personalizirane vsebine
    Za leto 2024 se napoveduje, da bo velik poudarek na hiperpersonalizaciji. Z razvojem in rastjo umetne inteligence se odpirajo novi načini za prilagajanje vsebin posameznikovim željam. Blagovne znamke bodo pri pripravi strategij vse bolj pozorne, da uporabnikom ponujajo edinstvene in personalizirane izkušnje.
     
  3. Vsebine, ki jih ustvarjajo uporabniki
    Resnične, manj urejene foto in videovsebine, ki jih ustvarjajo uporabniki (UGC, User Generated Content), predstavljajo zlata vredno pristno izkušnjo in bodo ključni sestavni del vsake učinkovite strategije vsebinskega marketinga. Ta pristop spodbuja skupnost k ustvarjanju vsebin in zagotavlja UGC-vsebine za namene oglaševanja.

»UGC vzpostavlja globlje medosebne odnose, krepi občutek skupnosti in omogoča, da lokalna vsebina doseže širše občinstvo. Z UGC-vsebinami lahko naredite vašo blagovno znamko tako privlačno, da jo bo občinstvo z veseljem delilo,« pravi Grace Andrews.

 

Marketing magazin tudi letos vabi na Dan_d, Dan družbenih omrežij, dogodek, namenjen letnemu pregledu dobrih praks in vseh novosti za uspešno upravljanje družbenih omrežij, ki bo 21. marca 2024 v Ljubljani. Mesta se hitro polnijo, zagotovite si svoj sedež na dan-d.si.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji