bla
Diggit

Vojna na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so se različno odzvala na agresijo Rusije v Ukrajini. Predvsem ruski režim cenzurira in omejuje objave na Facebooku.

Facebook ima v Rusiji 70 milijonov uporabnikov, 24 milijonov pa v Ukrajini, kar je približno polovica prebivalcev v obeh državah. 

Ruska vlada je prejšnji teden napovedala, da bo oziroma je omejila dostop do Facebooka, ker Meta ne želi umakniti opozoril, da je treba objave ruskih režimskih medijev jemati z rezervo. Meta se je odzvala s prepovedjo oglaševanja državnih ruskih medijev na Facebooku in omejila dostop ruskih oblasti za širjenje propagande.

Rusija ima tudi lastna omrežja, preko katerih lahko Kremlin komunicira s svojimi državljani. Meta je delovanje ruskih medijev močno omejila tudi v Ukrajini. 

Meta je angažirala veliko rusko in ukrajinsko govorečih sodelavcev, ki nadzirajo škodljive objave in vsebine, pri čemer opozarja v primeru, da gre za vojne podobe, ki so starejše od enega leta.

YouTube je ugodil ukrajinski vladi in omejil dostop ruskih državnih medijev do uporabnikov v Ukrajini. Prav tako so omejili možnost sponzoriranja objav s strani ruskih kanalov.

Twitter je napovedal začasno prepoved vsega oglaševanja v Ukrajini in Rusiji, s čimer želijo »bolj nevtralno in resnično poročanje«.

TikTok po drugi strani objavlja na tisoče »vodenih dezinformacij« s strani z Rusijo povezanimi skupinami, kar naj bi urednikom TikToka povzročalo veliko težav. TikTok se glede vojne ni odzval, zato ni jasno, ali so uvedli nadzor nad objavami. Po mnenju poznavalcev kitajsko podjetje na tem področju ni ukrepalo, ker Kitajska do neke mere podpira Rusijo.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji