zz
Diggit

Volkswagen uvaja UI za izboljšanje uporabniške izkušnje

Nemška avtomobilska blagovna znamka Volkswagen v sodelovanju z Googlom uvaja orodji generativne UI Gemini in Vertex, da bi izboljšal izkušnjo svojih lastnikov vozil.

Napredno tehnologijo bo voznikom omogočal v aplikaciji myVW, v katero bo po novem vključen tudi virtualni asistent. V aplikaciji bodo lahko lastniki vozil preprosto zastavili vprašanje, kot je na primer »kako zamenjam pnevmatiko?« Vključitev UI v aplikacijo bo pripomogla k izboljšanju celotne uporabniške izkušnje in s tem okrepila zvestobo strank do blagovne znamke, hkrati pa tudi omogočila večje razumevanje vozniških navad, so zapisali v sporočilu za javnost.

Avtomobili brez aplikacij so stvar preteklosti

Aplikacije, ki jih ustvarjajo proizvajalci vozil, so postale pomemben del sodobne izkušnje lastništva avtomobila. Po raziskavi podjetja JD Power skoraj tri četrtine lastnikov avtomobilov na notranje izgorevanje uporablja aplikacije proizvajalcev za naloge, kot so daljinski zagon, zaklepanje in odklepanje vozil, reševanje diagnostičnih težav, prižig segrevanja ali hlajenja na daljavo ali interakcija z avtohišami. Ta odstotek se poveča na 90 odstotkov pri lastnikih električnih vozil.

Izboljšana aplikacija Volkswagen z Googlovo UI-tehnologijo bo ponujala vse to na način hitrih pozivov, poleg tega pa bodo lahko kamero preprosto usmerili na lučke armaturne plošče vozila in takoj pridobili ustrezne informacije.

Aplikacija myVW z UI je trenutno že na voljo za modela My24 Atlas in Atlas Cross Sport.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji