Milost
Dogodki

MModerni seminar: Kako Pinterest in Canvo zmagovito vključiti v marketinški načrt

Na delavnici z Jernejo Milost se boste naučili uporabljati Pinterest in Canvo v poslovne namene.

Pinterest je veliko več kot le »lepe slike« in mesto dobrih idej. Podjetja bi morala nanj gledati kot na mogočen iskalnik za pridobivanje večje prepoznavnosti, prometa na spletno mesto in iskanje potencialnih stikov, je prepričana Jerneja Milost. Zato bomo na predavanju podrobneje spoznali marketing na Pinterestu, marketing za izboljšanje spletnega poslovanja s ciljem spoznati Pinterest skozi »oči uporabnika« in to znanje prenesti v strategijo za podjetja – od vsebine, avtomatizacije procesa do povečanja organskega prometa na vašo stran.

 

PREDAVATELJICA: Jerneja Milost
KDAJ: 15. september 2021, med 9:00 in 12:00, WOOP! Arena, BTC, v primeru slabih zdravstvenih razmer, bo seminar izveden v online okolju ZOOM
PRIJAVI SE NA: mmoderniseminarji@marketingmagazin.si, tel: 01 43 45 641
CENA SEMINARJA: 125,00 EUR + DDV. Za prijave do 10. septembra 2021 in za naročnike MM-a velja 25 % popust.

MM-garancija: Če s seminarjem ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar.

Predstavljeno bo tudi grafično-oblikovalsko orodje Canva, s katerim lahko podjetnik sam zgradi svojo blagovno znamko in marketinška gradiva. Je orodje, ki se ga lahko z nekaj volje in časa nauči prav vsak, vendar je dobro vedeti za vse trike, bližnjice in nove funkcije, da  vam lahko kar najbolje služi.

Program predavanja:

Osnove – Pinterest
- kako pravilno nastaviti in optimizirati poslovni profil na Pinterest
-  Pinterest skozi »oči uporabnika« – kaj je pomembno za podjetja
-  Pinterest kot marketinško orodje (Pinterest za spletno prodajo, blog, affiliate)

Strategija za povečanje organskega prometa na vaš profil/spletno mesto:
-  kdaj objavljati pine in kako jih optimizirati;
-  kakšne vsebine dobijo največ pozornosti;
-  glavni aduti Pinteresta, ki »povozijo« družbena omrežja;
-  avtomatizacija objav in
-  kako si lahko pomagate z analitiko

Triki in nasveti
-  5 pogostih napak, ki se jim morate izogniti 
-  primeri dobre in slabe prakse (v tujini in Sloveniji)
-  kakšni so trenutni trendi
-  lahko tudi vaš pin postane viralen?

Osnove – Canva
- kaj je Canva in kaj lahko z njo ustvarite
- zakaj je Canva »skrito orožje« za podjetnike ter organizacije
- glavne razlike med brezplačno in plačljivo verzijo – katera je prava izbira za vas

Canva za poslovne namene:
- kako vzpostaviti CGP (celostno grafično podobo blagovne znamke) znotraj Canve
- Canva za Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube in Pinterest
- odlično orodje za ustvarjanje »lead« magnetov – e-knjige, e-priročniki ipd.
- uporabne videopredstavitve, uporaba QR-kode in zanimive animirane objave

 

O predavateljici

Jerneja Milost zase rada reče, da je raziskovalka po duši in marketingarica v praksi. Poslovna pot jo je iz prodaje, projektnega dela in organizacije dogodka za podjetnice ponesla v svet podjetništva in marketinga, kjer je našla svojo strast. Kot navdušenka nad Pinterestom je zaradi sodelovanja z ustvarjalkami Etsy podrobneje začela spoznavati ta iskalnik tudi skozi perspektivo podjetnikov. Na svoji samostojni poti in preko dela z naročniki je zelo hitro ugotovila, da ji je kreativno izražanje pisano na kožo, zato zadnji dve leti ustvarja in deluje predvsem na področju vsebinskega marketinga.

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji