other
Dogodki

Zakaj spremeniti marketinške plane za 2025?

V agenciji THE OTHER pripravljajo prvi dogodek z naslovom »Zakaj spremeniti marketinške plane za 2025?« Potekal bo 11. septembra 2024 v sklopu OTHER Akademije, udeležencem pa bo ponudil vpoglede in strategije od vodilnih strokovnjakov v industriji, ki bodo pomagali razumeti, kako prilagoditi marketinške strategije za prihajajoče leto in tako izkoristiti najnovejše trende in tehnologije.

Več na spletni strani.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji