medved višnjar
Intervju

Lepo oprsje ima poleg vizualnega tudi simbolni pomen

Estetska kirurga Nevio Medved in Igor Višnjar, ki sta leta 2015 v ljubljanskih Murglah ustanovila zasebno estetsko kliniko VišnjarMedved, pravita, da ju vedno žene želja, da strankam ponudita najmodernejše in najučinkovitejše rešitve.

»Ponosna sva, da lahko na estetski kliniki MedvedVišnjar ponudiva t. i. 'naravno povečavo prsi', torej povečavo prsi z vsadki, ki izgledajo in se obnašajo skoraj tako kot naravne prsi, hkrati pa gre za ene od najvarnejših vsadkov na tržišču,« pravita Nevio Medved in Igor Višnjar. Prav operacijam prsi smo v našem pogovoru namenili največ pozornosti, saj je to med ženskami eden od najbolj zaželenih posegov, ki jih izvajajo v kliniki.

Kot ste pred časom že povedali za revijo SaMMozavestno, se vaše stranke med vsemi posegi, ki jih nudite v kliniki MedvedVišnjar, najpogosteje odločajo za povečavo prsi. Zakaj je po vajinem mnenju želja po večjih prsih med ženskami še vedno tako močno prisotna, medtem ko se drugi lepotni trendi menjajo skorajda iz dneva v dan?

Nosečnost in dojenje sta čudoviti obdobji v ženskem življenju, posledice pa so najbolj izrazite prav v predelu oprsja. Zato je povečava prsi eden od najbolj zaželenih in najpogosteje izvajanih estetskih posegov na ženskem telesu, saj ima lepo oprsje poleg vizualnega tudi simbolni pomen.

Tu nikakor ne gre le za povečavo prsi, saj niso lepe, privlačne in zaželene le velike prsi, temveč takšne prsi, ki so simetrične in skladne s postavo posameznice. Tako poleg povečav pogosto izvajamo tudi simetrizacijo prsi, dvig in zmanjšanje prsi, oblikovanje kolobarjev, korekcijo uvlečenih prsnih bradavic in drugo.

Na splošno opažava, da se bolj dinamično spreminjajo trendi nekirurških posegov pomlajevanja, medtem ko imajo kirurški posegi svoje klasične indikacije in v naboru pomlajevalnih posegov svoje mesto.

Tehnike kirurških posegov so skozi leta postale vedno bolj dovršene in za bistvene inovacije, še posebej pri povečavi in preoblikovanju prsi, ni več veliko prostora. Inovacije se kažejo predvsem v uporabi tehnološko naprednejših in s tem za stranke varnejših materialov, čemur naša klinika nameni ogromno pozornosti. Pri najinem delu naju vedno žene želja, da strankam ponudiva najmodernejše in najučinkovitejše rešitve, s katerimi se bodo v svoji koži dobro počutile, in veliko pozornosti namenjava varnosti posegov, ki jih izvajava.

V kliniki MedvedVišnjar edini v Sloveniji ponujate možnost povečave prsi z vsadki Motiva. Kaj je njihova največja posebnost in prednost pred drugimi vsadki, ki so prisotni na slovenskem trgu?

Ponosna sva, da lahko na estetski kliniki MedvedVišnjar ponudiva t. i. »naravno povečavo prsi«, torej povečavo prsi z vsadki, ki izgledajo in se obnašajo skoraj tako kot naravne prsi, hkrati pa gre za ene od najvarnejših vsadkov na tržišču.

Vsadki Motiva so narejeni iz izredno mehkega in prožnega silikonskega gela, zato so prsi izjemno mehke in sledijo naravnemu premikanju telesa. Zaradi izjemne elastičnosti in trpežnosti jih lahko vstavimo skozi bistveno manjši rez kot kateri koli drugi vsadek na tržišču.

Vsadki imajo posebno svilnato površino »SmoothSilk«, izdelano s pomočjo 3D-nanotehnologije. Površina je popolnoma biokompatibilna, zaradi manjše možnosti adhezije bakterij in manjšega trenja pa deluje protivnetno. Posledično je možnost nastanka biofilma, vezivne ovojnice (kapsularna kontraktura), dvojne kapsule, poznih seromov ali velikoceličnega anaplastičnega limfoma izredno zmanjšana. Zaradi gladke površine je tudi vstavitev vsadka bistveno enostavnejša.

Pogosto uporabiva  t. i. »hibridno tehniko« povečave prsi, ki je kombinacija ravnovesja med anatomijo in estetiko. Pri hibridni tehniki uporabimo nekoliko manjše vsadke, kot bi jih pri klasični povečavi prsi, dodatno pa prsim damo volumen in obliko s prenosom lastne maščobe, ki jo odvzamemo med posegom in obdelamo s tehnologijo PureGraft. Zaradi uporabe manjšega vsadka je lahko brazgotina še krajša, videz in občutek prsi pa z dodano lastno maščobo še naravnejši. Ne gre torej samo za novosti v materialih, ki jih uporabimo, temveč tudi v načinu in tehniki najinega dela. Gre za specializirano tehniko povečave prsi MedvedVišnjar, ki je plod dolgoletnega izobraževanja in sodelovanja s številnimi uveljavljenimi strokovnjaki.

Med najpogostejšimi pomisleki žensk, ki jih ovirajo pri odločitvi za kirurški lepotni poseg, je okrevanje po operaciji. Ali vsadki Motiva morda omogočajo krajše okrevanje?

Kratkotrajno in neboleče okrevanje je prav tako ena od odlik kirurške tehnike MedvedVišnjar. Redno spremljava inovacije na področju povečave prsi in jih z odličnimi rezultati uporabljava pri najinem delu. Vsadke Motiva lahko vstavimo nad mišico in kljub temu dosežemo naraven videz oprsja. Tako mišice ni potrebno prekinjati in je posledično okrevanje krajše in mnogo manj boleče.

Ženske skrbijo tudi vidne brazgotine po operaciji. Kako vidne so te po povečavi prsi z vsadki Motiva?

Specializirana tehnika naravne povečave prsi MedvedVišnjar pride do izraza tudi med posegom, saj nam omogoča, da vsadke s posebnim trikom vstavimo skozi minimalne reze. Brazgotine so diskretno položene v gubo pod dojko in redko presegajo dolžine 3 centimetrov, medtem ko so pri uporabi drugih vsadkov dolge vsaj 4,5 centimetra in več. Dolžina brazgotine igra nedvomno zelo pomembno vlogo pri celostnem videzu prsi.

Kdaj strankam priporočate uporabo »navadnih« vsadkov in kdaj uporabo vsadkov Motiva? Ali so razlike med obojimi opazne tudi na otip?

Pravzaprav sva oba in najine stranke z vsadki Motiva tako zadovoljne, da druge vsadke le redko uporabljava. Motiva nudi dve obliki vsadkov – okrogle vsadke, s katerimi pričaramo nekoliko bolj zapeljiv in polnejši dekolte, in vsadke Motiva Ergonomix. Pravzaprav gre v obeh primerih za okrogle vsadke, a vsadki Motiva Ergonomix se ob premiku telesa iz ležečega v stoječi položaj spremenijo iz okroglih v kapljičaste. Tako posnemajo naravno gibanje prsi, ki so leže bolj okrogle in razmaknjene nastran, ko pa stojimo, imajo obliko kaplje. Na otip so okrogli vsadki nekoliko čvrstejši, sicer pa bistvenih razlik med okroglimi in kapljičastimi ni.

medved

Nevio Medved, dr. med, specialist kirurg, zase pravi, da je bil že od nekdaj estet. Vedno sta ga zanimali tudi narava in umetnost, predvsem glasba, za plastično kirurgijo pa pravi, da je to kirurška smer, najbolj podobna umetnosti.

Do osvežitve videza številnim ženskam pomagata že od leta 2015, ko sta odprla lastno kliniko MedvedVišnjar. Nedavno ste osvežili tudi svojo celostno grafično podobo. Zakaj vama je pomembno, da tudi na področju vizualne identitete klinike sledite sodobnim smernicam?

Ker sva po duši esteta, sva želela najin občutek za lepo predstaviti tudi skozi zunanjo podobo. Storitve v estetski medicini so izjemno intimne, prav zato sva želela, da celostna grafična podoba in spletna stran izžarevata osebno noto, takšno, kot je pri nas na kliniki. Kljub dejstvu, da veliko naših strank na kliniko pride po osebnem priporočilu, živimo v digitalnem svetu, ko ljudje večino informacij pridobimo preko spleta. Želiva biti dostopna širokemu krogu ljudi, želiva, da so najine potencialne stranke dobro informirane, zato sva zapise na spletni strani pisala iskreno in brez olepšav. Prepričana sva, da bodo uporabniki spletne strani skozi prijazno in prenovljeno grafično podobo to tudi začutili.

Kaj vse je sicer vključevala prenova celostne grafične podobe in s katero agencijo ste sodelovali pri tem?

Prenova je vključevala klasična družbena omrežja, ki jih uporabljamo, predvsem Instagram in Facebook, vendar je do zdaj manjkala primerna spletna stran, ki bi potencialne stranke, ki se odzovejo na objavo na družbenih medijih, pripeljala do kakovostnih informacij o posameznem posegu. Strateško komunikacijo in pozicioniranje znamke smo zasnovali v sodelovanju z agencijo Pristop, spletno stran z agencijo Renderspace, še vedno pa sama poskrbiva za vso strokovno vsebino prispevkov, saj se nama zdi ključno, da so vse informacije v medijih – tako klasičnih kot tudi družbenih – strokovno dovršene in ne puščajo možnosti napačnih interpretacij.

visnjar

Igor Višnjar, dr. med, specialist kirurg, svoje poslanstvo vidi v deljenju sreče, zadovoljstva in samozavesti. Kot pravi, moraš biti kirurgiji predan z vsem srcem.

Kako je sicer koronsko obdobje vplivalo na delovanje vajine klinike? Ste v tem času zaznali večje povpraševanje po kateri od vajinih storitev?

Pravzaprav je celoten sektor estetske medicine v koronskem obdobju doživel porast v povpraševanju in številu izvedenih posegov in tudi najina klinika ni izjema.

Glede na objavljene članke je eden od krivcev aplikacija Zoom, preko katere je med pandemijo potekala večina komunikacije, tako poslovne kot tudi zasebne. Ljudje so se na zaslonu opazovali pogosteje in bolj intenzivno kot kadar koli doslej, svojo sliko primerjali z drugimi in posledično opazili več nepravilnosti svoje podobe.

Prav tako je bil čas korone za mnoge tudi priložnost, ko so lahko več svojih službenih obveznosti opravili kar od doma. To je omogočilo lažje usklajevanje dela in okrevanja po operativnem posegu ob podpori bližnjih.

V zadnjem času sva opazila trend naraščanja povpraševanja za povečavo prsi z vsadki Motiva. Vse več deklet si namreč želi naraven videz prsi z najmanjšo možno brazgotino.

Poleg tega pa je vse več povpraševanja tudi po najnovejši tehnologiji, ki jo uporabljamo pri oblikovanju telesa. Gre za tehnologijo Renuvion, ki ohlapno kožo napne brez vidnih brazgotin. Najpogosteje oblikujemo področja, kot so podbradek, nadlahti, trebuh, stegna in kolena.

Članek je bil objavljen v spomladanski prilogi SaMMozavestno, ki jo lahko prenesete na svoj računalnik ali telefon.

 

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji