supernova rudnik
Intervju

Na Rudniku nastaja eno od največjih nakupovalnih središč v Sloveniji

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki obeležuje začetek širitve nakupovalnega središča Supernova Ljubljana Rudnik. O njegovi prenovi smo se pogovarjali z direktorjem Supernove Group Markusom Pinggero.

Skupina Supernova bo v razširitev nakupovalnega središča Supernova Ljubljana Rudnik za dodatnih 20.000 kvadratnih metrov vložila 70 milijonov evrov in zagotovila 800 novih zaposlitev. Zakaj je Slovenija privlačna naložbena destinacija za vašo skupino?

Še posebej v krizi se je znova izkazalo, da je slovenski trg v primerjavi z nekaterimi drugimi državami Srednje in Vzhodne Evrope zelo stabilen. Tudi kupna moč in vedenje potrošnikov sta zelo podobna kot v Avstriji in Nemčiji. Prav tako je prodaja na prebivalca v trgovini na drobno povsem primerljiva kot na srednjeevropski ravni. Zaradi vsega tega je slovenski trg zelo privlačen za nas.

supernova marcus

Markus Pinggera, direktor Supernove Group

Supernova Group je nedavno prevzela nakupovalna središča Qlandia in poskrbela za popolno preobrazbo njihove podobe. Odločili ste se, da ohranite ime Qlandia, tako da se po novem imenujejo Supernova Qlandia. Ali lahko to odločitev podrobneje pojasnite?

Supernova je uveljavljena in prepoznavna regijska blagovna znamka nakupovalnih središč in trgovskih površin na Hrvaškem in v Sloveniji, naša strategija širitve in marketinga na slovenskem trgu pa je, da imamo eno prepoznavno blagovno znamko trgovskih središč in to je prav Supernova. Blagovna znamka Qlandia se je skozi leta skrbno izgrajevala in jo potrošniki pozitivno dojemajo. Verjamemo, da bo prepoznavanje in sprejemanje preimenovanja blagovne znamke lažje, če bomo uporabili ime Qlandia kot element blagovne znamke Supernova na vseh trgovskih površinah, ki smo jih prevzeli.

Kako pa so potrošniki sprejeli novo ime Qlandie? So jo sploh opazili in kaj jim to pomeni? Je poleg tega tudi sama nakupovalna izkušnja zanje kaj drugačna kot prej?

Vsaka sprememba zahteva svoj čas, toda verjamemo, da glavni dejavnik, zakaj stranke prihajajo v Supernovo ali Qlandio, ostaja enak, tako da po mojem mnenju to od njih ne bo zahtevalo večjih prilagoditev.

S prenovo podobe nakupovalnih središč Qlandia smo začeli pomladi 2020 in kljub težavam, s katerimi smo se soočali zaradi koronavirusa, smo jo končali v juliju, tako da so vsa nekdanja središča Qlandia postala Supernova Qlandia in kot takšna del blagovne znamke Supernova. Prenovo blagovne znamke je spremljala medijska akcija, v kateri smo vse naše stranke o tej spremembi uspešno obveščali preko več kanalov, od radia, televizije in spleta do neposredne pošte in nagradne igre. Zavedamo pa se, da gre za dolgotrajen proces, pri čemer je sama sprememba imena še najlažji del. Zdaj pa bo trajalo še nekaj časa, da povečamo zavedanje o spremembi in koristih, ki jih bodo stranke Qlandie pridobile z blagovno znamko Supernova.

Ena od prednosti, ki jo prinaša združitev, je darilna kartica Supernova, ki jo lahko stranke od julija dalje kupijo ne le na spletni strani in info točki, temveč v prav vsakem nakupovalnem središču Supernova Qlandia. Še pomembnejše pa je dejstvo, da lahko zdaj prav vsi imetniki darilne kartice Supernova z njo nakupujejo v vseh nekdanjih nakupovalnih središčih Qlandia in jo torej uporabijo v kar 15-ih središčih Supernova po vsej Sloveniji. To pomeni, da jo lahko unovčijo v več kot 700 trgovinah, zaradi česar je to zelo privlačno darilo, saj omogoča največjo izbiro trgovin in nakupovalnih destinacij v Sloveniji. Darilno kartico bomo uvajali tudi v preostalih nakupovalnih središčih Supernova, kar bo še povečalo ponudbo vključenih trgovin. To pa še ni vse: stranke, tako fizične kot tudi pravne osebe, si lahko na spletni strani www.supernova-kartica.si kartico naročijo na zelo preprost način in jo po želji celo personalizirajo s fotografijo po lastni izbiri.

Menimo, da bo prenova obeh blagovnih znamk pustila pozitiven in predvsem drugačen vtis pri strankah. Poleg dodatnih marketinških aktivnosti si bomo prizadevali tudi za izboljšave v delovanju nakupovalnih središč in kombinaciji najemnikov, saj bomo v naslednjih letih intenzivno vlagali v nadaljnji razvoj projektov Qlandie.

Znano je, da ljudje v nakupovalna središča ne zahajamo le zaradi samega nakupovanja, temveč tudi zaradi druženja in različnih možnosti preživljanja prostega časa. Poleg 60 novih trgovin bo razširjena Supernova Ljubljana Rudnik vključevala tudi kinodvorane, otroška igrišča in skakalni park. Kdo je pravzaprav vaša ciljna skupina? Ali so to lokalni prebivalci, ki živijo v bližini teh nakupovalnih središč, ali pa ciljate tudi na mednarodne obiskovalce?

Novo razširjeno središče bo ponudilo široko paleto privlačnih priložnosti in zagotovilo nekaj posebnega ne samo za ljudi, ki živijo na območju Rudnika, temveč tudi za vse druge, ki živijo v Ljubljani in okoliških regijah. Kupci lahko izbirajo med številnimi vrhunskimi modnimi znamkami, pa tudi najnovejšo športno opremo, ali pa uživajo v kavi ali okusnem obroku v več kavarnah na 2.000 kvadratnih metrov velikem prehranskem kotičku, ki nudi za vsakogar nekaj. Z razširitvijo Supernove Rudnik skupina Supernova ustvarja vrhunsko destinacijo v Ljubljani, kjer se popolna nakupovalna izkušnja sreča z vrhunsko kulinariko in zabavo. Zaradi lokacije Rudnika so turisti prav tako en segment trga, a smo osredotočeni predvsem na lokalno prebivalstvo.

Med največjimi atrakcijami novega dela Supernove Ljubljana Rudnik izpostavljate tudi njegovo arhitekturno posebnost in notranjo opremo. Katere so te izstopajoče arhitekturne značilnosti, po katerih bo središče še posebej prepoznavno?

Verjamemo, da nakupovalna središča niso le prostor za nakupovanje, temveč tudi prostor, kjer želijo ljudje preživljati svoj prosti čas in to na kakovosten način. Prepričani smo, da je izkušnja kraja prav tako pomembna kot splet različnih najemnikov, zato smo veliko vložili tako v notranjost kot tudi zunanjost, da bi ustvarili vsesplošno prijetno vzdušje. Poskrbeli smo, da smo celoten koncept približali obiskovalcem z uporabo naravnih elementov, kot sta les in zelenje. Zelena fasada parkirne hiše je zagotovo pomemben element celotne arhitekture zunanjega prostora. Poskrbeli smo tudi za ustvarjanje različnih kotičkov, kot so sprostitvena območja, ki bodo obiskovalcem omogočila prijetno preživljanje časa, oddih in počitek. Na primer, zunanjo teraso smo povezali neposredno s parkiriščem in tako omogočili obiskovalcem, da gredo neposredno na prehranski kotiček. Še posebej to območje med nakupovalnim središčem in garažo bo postalo nov prostor za srečevanje ljudi. Na voljo bodo tudi nekatera območja samo za otroke, kot so plezalne stene, nogometna igrišča in določena območja za začasne tržnice, na primer za kmečko ali božično tržnico.

Na začetku ste že omenili, da ste kljub covidu-19 poskrbeli za pravočasno dokončanje vseh del. Kako pa je sicer koronavirus na splošno vplival na vaše načrte? Ste v zadnjih mesecih morda že uspeli nadomestiti morebitno izgubo zaradi začasne ustavitve javnega življenja?

Na začetku je bilo seveda veliko negotovosti na obeh straneh, tako pri najemnikih kot pri najemodajalcu. Nihče ni natančno vedel, kako dolgo bo takšna situacija dejansko trajala. Toda že od samega začetka smo s partnerji poskušali najti pravične rešitve, da smo lahko vsi skupaj preživeli ta težaven čas. Še posebej pri najemninah smo se trudili biti čim bolj ustrežljivi. Seveda smo morali izpolnjevati tudi svoje obveznosti do bank. Po vseh teh mesecih pa lahko rečemo, da smo do danes pandemijo dobro preživeli. Kar zadeva širitev, to v resnici ne vpliva na naše poslovanje. Nasprotno, teden za tednom vidimo nove priložnosti, o katerih pred krizo nismo niti razmišljali. To obdobje bomo tako izkoristili za izboljšanje in konsolidacijo obstoječega portfelja.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji