Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…
Rezultati iskanja
Prikazujem zadetke 1 - 10 od 9647
Bodi samosvoj!
Petja Montañez je nekonvencionalna, predvsem pa samosvoja oglaševalska kreativka, ki ji v svetu oglaševanja uspeva ohranjati svoj jaz, čeprav nikoli ne dopusti, da bi njen umetniški izraz zasenčil esenco blagovne znamke, za katero ustvarja. Ko ne snuje vi
Kaj v primeru odpovedi prireditev ponujajo slovenske zavarovalnice?
Pri zavarovalnicah Generali, Sava in Triglav smo se pozanimali, kaj lahko organizatorji storijo v primeru najbolj črnega scenarija, torej odpovedi dogodkov.
Atlantic Droga Kolinska je že tretjič oglaševalec leta
Slovenska oglaševalska zbornica je za oglaševalca leta 2019 ponovno razglasila družbo Atlantic Droga Kolinska
Aplikacija #OstaniZdrav: Varna, a še z veliko prostora za izboljšave
Z današnjim dnem je Slovencem na voljo aplikacija za sledenje okužbam s covidom-19, ki so jo poimenovali #OstaniZdrav. Za MM jo je na več napravah preveril in zbral prve vtise Mak Kordić, direktor agencije CNJ digital. Njegov komentar objavljamo v celoti.
Coca-Cola gostincem v Sloveniji podarja digitalni medijski prostor
Coca-Cola tudi v Sloveniji s prvo oglaševalsko akcijo od začetka koronakrize in z vrsto aktivnosti nudi podporo gostincem. Preko lastne digitalne platforme jim omogoča ustvarjanje njim prilagojenim oglasov.
Nova KBM se ponaša s spletno in mobilno banko
Raziskavi spletnega in mobilnega bančništva v Sloveniji sta pokazali, da ima Nova KBM poleg spletne tudi najboljšo mobilno banko v Sloveniji.
Opazili smo: Kaj imata skupnega malvazija in poezija?
V podjetju Vinakoper tudi letos beležijo naraščajoči trend priljubljenosti malvazije. Kakovostno letino pozdravljajo z nagradno igro na Facebooku, ki so jo poimenovali »Dio-mio, daj mi malvazijo«. Z njo vabijo k ustvarjanju »malvazija poezije«.
Radenska z akcijo za »bolj zeleno Slovenijo«
Radenska bo v sodelovanju z Zavodom za gozdove Slovenije pomagala zasaditi 10 tisoč novih dreves.
Med zvenečimi imeni na SOF tudi Sandra Bold iz milanskega Publicisa
Sandra Bold, digitalna in globalna kreativna direktorica v agenciji Publicis Milan, je del ekipe, ki ustvarja oglaševalske akcije za znamki Diesel in Heineken.