100 % Sola sok
Ena od spomladanskih novosti v slovenskem tržnem prostoru prihaja iz Pivovarne Laško Union: znamka Sola je namreč v sodelovanju z agencijo Pristop predstavila naravni pomarančni in jabolčni sok.
Pivovarna Laško Union
Kratek opis akcije: V Pivovarni Laško Union so se odločili za nov korak in Solo poslali na izjemno konkurenčno področje naravnih sokov. »Družini izdelkov sta se tako pridružila 100 % sokova z okusom pomaranče in jabolka tako v pločevinki kot tudi litrski embalaži Pure-Pak. Glavni izziv je bil približati obe novosti z zapomnljivo in prepoznavno komunikacijo na različnih komunikacijski kanalih in pri tem 100 % odžejati celotno Slovenijo,« pravijo.
Predstavnika naročnika: David Zappe in Tina Čoga
Kreativni direktor in scenarist: Aljoša Bagola
Umetniški direktor: Rok Flego
Direktorica projekta: Anja Jurca
Vodja projekta: Katja Grosman
Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret
Oblikovalec: Niko Matko
Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen
Strateginja za družbena omrežja: Ajda Perme
Oblikovalec zvoka: 100 d.o.o.
Produkcijska hiša: Art Rebel9