sola
Opaženo

100 % Sola sok

Ena od spomladanskih novosti v slovenskem tržnem prostoru prihaja iz Pivovarne Laško Union: znamka Sola je namreč v sodelovanju z agencijo Pristop predstavila naravni pomarančni in jabolčni sok.

Kratek opis akcije: V Pivovarni Laško Union so se odločili za nov korak in Solo poslali na izjemno konkurenčno področje naravnih sokov. »Družini izdelkov sta se tako pridružila 100 % sokova z okusom pomaranče in jabolka tako v pločevinki kot tudi litrski embalaži Pure-Pak. Glavni izziv je bil približati obe novosti z zapomnljivo in prepoznavno komunikacijo na različnih komunikacijski kanalih in pri tem 100 % odžejati celotno Slovenijo,« pravijo.

sola2

Predstavnika naročnika: David Zappe in Tina Čoga

Kreativni direktor in scenarist: Aljoša Bagola

Umetniški direktor: Rok Flego

Direktorica projekta: Anja Jurca

Vodja projekta: Katja Grosman

Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret

Oblikovalec: Niko Matko

Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen

Strateginja za družbena omrežja: Ajda Perme

Oblikovalec zvoka: 100 d.o.o.

Produkcijska hiša: Art Rebel9

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji