115-letnica blagovne znamke Donat
Ob 115-letnici Donata so v Atlantic Grupi pripravili vrsto aktivnosti, s katerimi obeležujejo ta jubilej.
Donat
Kratek opis akcije: »Učinki zdravilnih voda so na območju Rogaške Slatine znani že več kot 450 let, vendar pa leto 1908 velja za prelomno, saj so takrat našli vrelec z zelo visoko vsebnostjo mineralov in ga poimenovali Donat. Izvir Donata velja za eno od pomembnih slovenskih naravnih danosti, saj je kombinacija mineralov v vodi edinstvena v svetovnem merilu,« pravijo v Atlantic Grupi, kjer so danes odgovorni za varovanje tega naravnega vira.
Ob 115-letnici z vrsto aktivnosti, še posebej na področju trajnosti, obeležujejo to pomembno leto. S serijo objav na družbenih omrežjih so poudarili pot, ki jo je prehodila blagovna znamka, in vse dosežke, ki so se zgodili na njej. Z interaktivnim spletnim kvizom so Slovenci lahko preverili, kako dobro zares poznajo Donat. Za zaposlene med jubilejnim letom pripravljajo izobraževalne dogodke, kjer se bodo posvetili predvsem temu, kako jih opolnomočiti z informacijami, kako pravilno skrbeti za svoje zdravje.
Glavni dogodek, s katerim so proslavili 115-letnico, je bilo septembrsko odprtje največje sončne elektrarne skupine Atlantic Grupa na strehi polnilnice v Rogaški Slatini. Ob polnem delovanju elektrarne bodo s sončno energijo pokrili kar 31 % potreb lokacije in prispevali k varovanju okolja. S pomočjo sonca bodo lahko napolnili vsako tretjo plastenko Donata.
Elementi akcije: zunanje, televizijsko in digitalno oglaševanje, oglasi na družbenih omrežjih, spletni kviz, dogodki za interno javnost, investicija in odprtje sončne elektrarne v polnilnici v Rogaški Slatini
Predstavniki naročnika: Klavdija Vidic, Lea Stritar, Jernej Janežič, Iva Starc in Rosana Turk
Vodje projekta: Nace Tomc, Katja Knific in Petra Noterzberg
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska: Maja Burja
Umetniški vodja: Ljubo Bratina
Oblikovalec: Miha Feguš
Spletna strateginja: Juša Fabjan
Urednici družbenih omrežij: Laura Kovše in Uršika Holešek
Medijska agencija: Media Publikum
Digitalni agenciji: Optiweb in Escapebox
Agenciji za odnose z javnostmi: Taktik
Fotografinja: Urša Premik
Produkcijska hiša: Kinomotel
Režiser: Gregor Vesel
Trajanje akcije: od 26. julija 2023 do 26. julija 2024