donat115
Opaženo

115-letnica blagovne znamke Donat

Ob 115-letnici Donata so v Atlantic Grupi pripravili vrsto aktivnosti, s katerimi obeležujejo ta jubilej.

Kratek opis akcije: »Učinki zdravilnih voda so na območju Rogaške Slatine znani že več kot 450 let, vendar pa leto 1908 velja za prelomno, saj so takrat našli vrelec z zelo visoko vsebnostjo mineralov in ga poimenovali Donat. Izvir Donata velja za eno od pomembnih slovenskih naravnih danosti, saj je kombinacija mineralov v vodi edinstvena v svetovnem merilu,« pravijo v Atlantic Grupi, kjer so danes odgovorni za varovanje tega naravnega vira.

Ob 115-letnici z vrsto aktivnosti, še posebej na področju trajnosti, obeležujejo to pomembno leto. S serijo objav na družbenih omrežjih so poudarili pot, ki jo je prehodila blagovna znamka, in vse dosežke, ki so se zgodili na njej. Z interaktivnim spletnim kvizom so Slovenci lahko preverili, kako dobro zares poznajo Donat. Za zaposlene med jubilejnim letom pripravljajo izobraževalne dogodke, kjer se bodo posvetili predvsem temu, kako jih opolnomočiti z informacijami, kako pravilno skrbeti za svoje zdravje.

Glavni dogodek, s katerim so proslavili 115-letnico, je bilo septembrsko odprtje največje sončne elektrarne skupine Atlantic Grupa na strehi polnilnice v Rogaški Slatini. Ob polnem delovanju elektrarne bodo s sončno energijo pokrili kar 31 % potreb lokacije in prispevali k varovanju okolja. S pomočjo sonca bodo lahko napolnili vsako tretjo plastenko Donata.

donat115a

donat115b

donat115c

donat115d

Elementi akcije: zunanje, televizijsko in digitalno oglaševanje, oglasi na družbenih omrežjih, spletni kviz, dogodki za interno javnost, investicija in odprtje sončne elektrarne v polnilnici v Rogaški Slatini

Predstavniki naročnika: Klavdija Vidic, Lea Stritar, Jernej Janežič, Iva Starc in Rosana Turk

Vodje projekta: Nace Tomc, Katja Knific in Petra Noterzberg

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Maja Burja

Umetniški vodja: Ljubo Bratina

Oblikovalec: Miha Feguš

Spletna strateginja: Juša Fabjan

Urednici družbenih omrežij: Laura Kovše in Uršika Holešek

Medijska agencija: Media Publikum

Digitalni agenciji: Optiweb in Escapebox

Agenciji za odnose z javnostmi: Taktik

Fotografinja: Urša Premik 

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Trajanje akcije: od 26. julija 2023 do 26. julija 2024

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji