20 let Cityparka
Agencija Sonce.net je ob Cityparkovem 20. jubileju zasnovala oglaševalsko akcijo, s katero vabi obiskovalce v Cityparkov »park zabave«, začasni dogodek za mlade in mlade po srcu.
Euromarkt center, Citypark
Kratek opis akcije: Hkrati z oglaševalsko akcijo uvajajo nove oblikovalske linije znotraj celostne podobe Cityparkovih oglasov, ki bodo vizualna rdeča nit vseh večjih oglaševalskih akcij leta. Pri tem gre za pristop kombiniranja studijskih fotografij s kolažem in abstraktnimi grafičnimi elementi. Prav tako se bo vse leto 2022 pojavljala vsebinska tematika rojstnodnevnega praznovanja in parka zabave.
Elementi akcije: zunanji in tiskani oglasi, televizijski oglas, oglaševanje na digitalnih zaslonih, spletne pasice, družbeni mediji, letak, spletno mesto
Predstavnica naročnika: Maja Vidmar
Kreativna direktorica: Nina Dinjaški
Tekstopiski: Nina Dinjaški in Sonja Zlobko
Umetniška direktorica: Urša Hočevar
Oblikovalca: Urša Hočevar in Gregor Šuštar
Vodji projekta v agenciji: Sonja Zlobko in Nina Dinjaški
Strategija za družbena omrežja: Sonja Zlobko
Upravljanje družbenih omrežij: Nina Malovrh