cityparkrd
Opaženo

20 let Cityparka

Agencija Sonce.net je ob Cityparkovem 20. jubileju zasnovala oglaševalsko akcijo, s katero vabi obiskovalce v Cityparkov »park zabave«, začasni dogodek za mlade in mlade po srcu.

Kratek opis akcije: Hkrati z oglaševalsko akcijo uvajajo nove oblikovalske linije znotraj celostne podobe Cityparkovih oglasov, ki bodo vizualna rdeča nit vseh večjih oglaševalskih akcij leta. Pri tem gre za pristop kombiniranja studijskih fotografij s kolažem in abstraktnimi grafičnimi elementi. Prav tako se bo vse leto 2022 pojavljala vsebinska tematika rojstnodnevnega praznovanja in parka zabave.

cityparkrd

Elementi akcije: zunanji in tiskani oglasi, televizijski oglas, oglaševanje na digitalnih zaslonih, spletne pasice, družbeni mediji, letak, spletno mesto

Predstavnica naročnika: Maja Vidmar

Kreativna direktorica: Nina Dinjaški

Tekstopiski: Nina Dinjaški in Sonja Zlobko

Umetniška direktorica: Urša Hočevar

Oblikovalca: Urša Hočevar in Gregor Šuštar

Vodji projekta v agenciji: Sonja Zlobko in Nina Dinjaški

Strategija za družbena omrežja: Sonja Zlobko

Upravljanje družbenih omrežij: Nina Malovrh

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji