A1
Opaženo

20-letnica A1 Slovenija

Grey Ljubljana je ob 20-letnici delovanja družbe A1 Slovenija ustvaril oglaševalsko akcijo, ki praznuje izjemno moč komunikacije med ljudmi.

Kratek opis akcije:  Akcija temelji na dejstvu, da A1 Slovenija že 20 let uporabnikom omogoča, da si povedo, karkoli želijo, kadarkoli želijo. Pri tem izkoriščajo izjemno moč, ki jo ima komunikacija. Ne sporočajo pa zgolj gole vsebine, temveč tudi čustva, ki jih želijo deliti. Povedo jih z iskrenostjo, z ljubeznijo, s pogumom ali z vzpodbudo, v pomoč pa jim je tehnologija, ki jo s svojimi produkti in storitvami zagotavlja A1.

V sklopu oglaševalske akcije izvajajo in napovedujejo še več aktivnosti, ki bodo na tak ali drugačen način ljudem omogočala #MočKomunikacije. Ena izmed njih je nagradni natečaj »Povej s plakatom«, v sklopu katerega bo A1 svoje obcestne plakate namenil ljudem in njihovim sporočilom, ki jih lahko vpišejo na mozaik.si/moc-komunikacije.

A1.1

A1.2

A1.3

Predstavniki naročnika: Petra Vaupotič, Mojca Goršič, Anja Bogataj, Katja Vidovič in Rok Zagruševcem

Vodji projekta v agenciji: Nina Bergoč in Neža Maklin

Direktorica naročnika: Dunja Budair Prelog

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativna direktorja: Luka Bajs in Petra Krulc

Tekstopisci: Kaja Elsner, Luka Bajs in Petra Krulc

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalka: Anja Korošec

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Direktor fotografije: Damjan Radovanović

Postprodukcija: Art Rebel 9

Zvočna obdelava: Studio 100

Fotograf: Ciril Jazbec

Družbena omrežja: Mediodrom

Medijska agencija: Grey Ljubljana

Vodji medijskih projektov: Juna Neubauer in Asja Matijevec

Vodja spletnih medijskih projektov: Tina Koren

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji