A1
Opaženo

20-letnica A1 Slovenija

Grey Ljubljana je ob 20-letnici delovanja družbe A1 Slovenija ustvaril oglaševalsko akcijo, ki praznuje izjemno moč komunikacije med ljudmi.

Kratek opis akcije:  Akcija temelji na dejstvu, da A1 Slovenija že 20 let uporabnikom omogoča, da si povedo, karkoli želijo, kadarkoli želijo. Pri tem izkoriščajo izjemno moč, ki jo ima komunikacija. Ne sporočajo pa zgolj gole vsebine, temveč tudi čustva, ki jih želijo deliti. Povedo jih z iskrenostjo, z ljubeznijo, s pogumom ali z vzpodbudo, v pomoč pa jim je tehnologija, ki jo s svojimi produkti in storitvami zagotavlja A1.

V sklopu oglaševalske akcije izvajajo in napovedujejo še več aktivnosti, ki bodo na tak ali drugačen način ljudem omogočala #MočKomunikacije. Ena izmed njih je nagradni natečaj »Povej s plakatom«, v sklopu katerega bo A1 svoje obcestne plakate namenil ljudem in njihovim sporočilom, ki jih lahko vpišejo na mozaik.si/moc-komunikacije.

A1.1

A1.2

A1.3

Predstavniki naročnika: Petra Vaupotič, Mojca Goršič, Anja Bogataj, Katja Vidovič in Rok Zagruševcem

Vodji projekta v agenciji: Nina Bergoč in Neža Maklin

Direktorica naročnika: Dunja Budair Prelog

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativna direktorja: Luka Bajs in Petra Krulc

Tekstopisci: Kaja Elsner, Luka Bajs in Petra Krulc

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalka: Anja Korošec

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Direktor fotografije: Damjan Radovanović

Postprodukcija: Art Rebel 9

Zvočna obdelava: Studio 100

Fotograf: Ciril Jazbec

Družbena omrežja: Mediodrom

Medijska agencija: Grey Ljubljana

Vodji medijskih projektov: Juna Neubauer in Asja Matijevec

Vodja spletnih medijskih projektov: Tina Koren

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji