24ur. Na strani dejstev.
V agenciji Luna \TBWA so za 24UR, informativni program medijske hiše Pro Plus, pripravili komunikacijsko akcijo, s katero želijo v »supervolilnem« letu še izboljšati percepcijo, podobo in moč blagovne znamke.
PRO PLUS
Kratek opis akcije: Kot pravijo snovalci akcije, osrednji informativni del predstavlja steber slovenskih televizijskih programov, saj gledalce »priveže« nase v najbolj gledanem terminu in je posledično eden od najpomembnejših dejavnikov, ki vplivajo na percepcijo vsebinske ponudbe posamezne medijske hiše.
Informativni program medijske hiše Pro Plus poosebljata informativna oddaja 24UR in spletni portal 24ur.com, ki sta hkrati tudi njeni najpomembnejši blagovni znamki. Njuno pomembnost prepoznava tudi občinstvo, saj osrednja informativna oddaja ni le najbolj gledana, ampak ima tudi najbolj prepoznavne novinarje. Informativna oddaja 24UR že dolgo velja za referenčno točko domačih in tujih dogodkov, pravijo.
»V oglasih poudarjamo bistvene, a manj 'prisotne' lastnosti – v mislih imamo predvsem temeljne novinarske stebre, kot so usmerjenost k dejstvom, preverjanje informacij, pogum in integriteta. Glavne in stranske vloge so zavzeli pravi novinarji, snemalci, montažerji, producenti, voditelji in uredniki, ki ustvarjajo najbolj gledan informativni program v Sloveniji. Želeli smo predstaviti čim večji del 250-članske ekipe, ki vsakodnevno skrbi, da delo, opravljeno za kamerami, pride v eter kot kakovostne, preverjene in zaupanja vredne novice,« pravijo v agenciji Luna TBWA.
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih
Predstavnice naročnika: Olga Stojanovič, Melita Božič in Darja Zajc
Direktor projekta: Martin Stariha
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Umetniški vodja: Jure Sotler
Strateginja: Maruša Hrovat
Televizijska produkcija: Perfo
Režiser: Jure Dostal
Fotograf: Ciril Jazbec