24ur1
Opaženo

24ur. Na strani dejstev.

V agenciji Luna \TBWA so za 24UR, informativni program medijske hiše Pro Plus, pripravili komunikacijsko akcijo, s katero želijo v »supervolilnem« letu še izboljšati percepcijo, podobo in moč blagovne znamke.

Kratek opis akcije: Kot pravijo snovalci akcije, osrednji informativni del predstavlja steber slovenskih televizijskih programov, saj gledalce »priveže« nase v najbolj gledanem terminu in je posledično eden od najpomembnejših dejavnikov, ki vplivajo na percepcijo vsebinske ponudbe posamezne medijske hiše.

Informativni program medijske hiše Pro Plus poosebljata informativna oddaja 24UR in spletni portal 24ur.com, ki sta hkrati tudi njeni najpomembnejši blagovni znamki. Njuno pomembnost prepoznava tudi občinstvo, saj osrednja informativna oddaja ni le najbolj gledana, ampak ima tudi najbolj prepoznavne novinarje. Informativna oddaja 24UR že dolgo velja za referenčno točko domačih in tujih dogodkov, pravijo.

»V oglasih poudarjamo bistvene, a manj 'prisotne' lastnosti – v mislih imamo predvsem temeljne novinarske stebre, kot so usmerjenost k dejstvom, preverjanje informacij, pogum in integriteta. Glavne in stranske vloge so zavzeli pravi novinarji, snemalci, montažerji, producenti, voditelji in uredniki, ki ustvarjajo najbolj gledan informativni program v Sloveniji. Želeli smo predstaviti čim večji del 250-članske ekipe, ki vsakodnevno skrbi, da delo, opravljeno za kamerami, pride v eter kot kakovostne, preverjene in zaupanja vredne novice,« pravijo v agenciji Luna TBWA.

24ur.1

24ur.2

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika: Olga Stojanovič, Melita Božič in Darja Zajc

Direktor projekta: Martin Stariha

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetniški vodja: Jure Sotler

Strateginja: Maruša Hrovat

Televizijska produkcija: Perfo

Režiser: Jure Dostal

Fotograf: Ciril Jazbec

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji