luna
Opaženo

24ur.com s pomočjo Lune \TBWA zamenjal žaljive komentarje za šaljive

Najbolj obiskana spletna stran v Sloveniji 24ur.com je z agencijo Luna \TBWA za mednarodni dan boja proti sovražnemu govoru pripravila spletno akcijo, v kateri spodbujajo ljudi, da se manj žalijo in več šalijo.

Svet bi bil lepši in predvsem mirnejši, če ljudje ne bi tekmovali v tem, koga bolje užaliti ali kritizirati, pač pa v tem, komu bo bolje uspelo nasmejati druge. Z akcijo Šaljivi komentarji so želeli na 24ur.com doseči spletno komunikacijo, v kateri se manj žalimo in več šalimo. Tako bo pet slovenskih komikov mesec dni spodbujalo registrirane uporabnike spletne strani 24ur.com, da članke komentirajo na pozitiven način in naj namesto žaljivk raje pišejo šaljivke.

S sprotnim ocenjevanjem in komentiranjem šaljivk bodo komiki piscem pomagali izboljšati pisanje udarnih šal ter širili zavedanje o problematiki vse do velikega zaključka 18. junija, ki so ga Združeni narodi razglasili za mednarodni dan boja proti sovražnemu govoru. Takrat bodo razglasili najboljših 10 šaljivcev spletne strani 24ur.com.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, sodelovanje s stand-up komiki, PR

Predstavniki naročnika: Olga Stojanović, Jure Tepina, Lea Cimperman Acman, Mateja Dežman

Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetniški vodja: Jure Sotler

Digitalni strateg: Jan Omahen

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji