franja2
Opaženo

41. Maraton Franja BTC City Ljubljana

Po lanskem uspešnem 40. Maratonu Franja so že v teku priprave na letošnji, še bolj pričakovan dogodek, v upanju po ukinitvi vseh ukrepov proti covidu-19.

Kratek opis akcije: Pok pištole bo 11. in 12. junija 2022 ponovno naznanil start posameznih kategorij Maratona Franja BTC City, ko bodo stari, mladi, družine, otroci in posamezniki že 41-ič zapored pognali svoja kolesa.

»Ni pomembno, na katero traso se bomo podali, kako dolga bo naša preizkušnja in kakšen čas bomo dosegli, pomembni so sodelovanje, druženje, vztrajnost in tisto nepopisno zadovoljstvo, ki nastopi vedno, ko premagamo eno ali več preizkušenj Franje,« pravijo organizatorji dogodka. Tekmovanje je že dolga leta vključeno v prestižno serijo UWCT Gran Fondo World Series, prav tako pa velja za sinonim za ambicioznost, pogum, vztrajnost, zdravje, ljubezen do narave in predvsem za zmagovalno energijo.

Vsako leto Franja združi med 7.000 in 8.000 kolesarjev, ki prihajajo iz več kot tridesetih držav, 2.600 prostovoljcev in na tisoče prijateljev kolesarjenja, ki ob trasah spodbujajo udeležence. Gre za večgeneracijski dogodek, ki se številnih dotakne tudi preko obsežnega medijskega poročanja, spletna stran maratona www.franja.org pa je v letu 2021 dobila skoraj pol milijona ogledov.

franja8

franja9

 

Elementi akcije: veliki oglasni plakati, tiskani oglasi, spletne pasice, bilten

Predstavnica naročnika in tekstopiska: Maja Oven

Vodja projekta v agenciji: Marjeta K. Kljajić

Kreativni direktor: Nicha

Umetniška direktorica: Petra Kržičnik

Oblikovalki: Petra Kržičnik in Tanja Kaštrun

Trajanje akcije: od januarja do junija 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji