z
Opaženo

65. jazz festival Ljubljana

Jazz festival Ljubljana, ki ga producira Cankarjev dom, je jazz festival z najdaljšo tradicijo v Evropi. Letos obhaja častitljivih 65 let.

Kratek opis akcije: Ker je dobro usidran v zavest javosti, glavni motiv podobe tvori kar samo beseda JAZZ in spremljevalna številka 65. Poleg razgibanih črkovnih form podobo letešnjega festivala močno zaznamuje tudi pestra paleta barv, ki se odziva na bogatost in pestrost glasbenega programa. Različne kombinacije barvnih parov poskrbijo za informacije o možnosti personalizacije posameznih koncertov, hkrarti pa barvitost omogoča tvorjenje neuniformirane podobe. In nenazadnje, ker gre za sodobno podobo, je ta narejena tako, da je fleksibilna in se odziva na različne medije. Na statičnih oziroma tiskanih materialih za občutek gibanja in glasbe poskrbi dinamična kompozicija in unikatna gradnja/slojenje črk, v gibljivi različici pa vse skupaj še nadgradi učinek animacije.

Elementi akcije: zunanje in tiskano oglaševanje, oglasi na digitalnih kanalih in družbenih omrežjih, radijsko oglaševanje

Predstavnici naročnika: Saša Globačnik, Darinka Hvalec

Agencija: AA + Studio Kruh

Vodja projekta v agenciji: Anja Delbello

Kreativni direktorji: Anja Delbello, Aljaž Vesel (AA), Gregor Makovec (Studio Kruh)

Oblikovalci: AA + Studio Kruh

Trajanje akcije: 15. maj do 10. julij 2024

z

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji