adidas
Opaženo

Adidasova odslužena obutev je zdaj blazina

Adidas je v lanski trajnostni akciji zbral več kot 250 parov starih čevljev, namenjenih nadcikliranju. V sodelovanju s Preoblikovalnico so odsluženim čevljem dali novo življenje – ustvarili so dve blazini za na plažo ali oblazinjenje lesenega naslonjača.

Z akcijo, ki je potekala pod geslom »Stan Smith, za vedno«, so v Adidasu dokazali, da je najboljši copat tisti, ki je večen, hkrati pa s projektom sledili svoji nameri, da do konca leta 2024 vsi njihovi izdelki postanejo trajnostni in narejeni iz 100-odstotno recikliranih materialov.

Slovenska aktivacija

Slovenska izpostava Adidasa se je povezala s Preoblikovalnico, ki odpadne materiale predeluje v nove izdelke, ter kupce Adidasove obutve pozvala, naj v vnaprej določene trgovine prinesejo stare pare čevljev, v zameno pa pridobijo popust na naslednji nakup.

K trajnostni akciji so pristopili tudi znani Slovenci in vplivneži, kot so Tim Kores Kori, Nika Krmec, Davida Amaro, Nipke, Lili Čadež, Adrijana Dimec in drugi, ki so na svojih družbenih omrežjih delili ideje za ponovno uporabo odsluženih materialov, k zbiralni akciji pa prispevali tudi vsak svoj par starih copat. Skupno so v Adidasu zbrali več kot 250 parov starih čevljev,  jih v ljubljanski Aleji postavili na ogled kot skulpturo v obliki logotipa Adidas Originals, nato pa Preoblikovalnici pustili proste roke pri ustvarjanju novega izdelka.

Andrej Kurent, ustanovitelj in idejni vodja Preoblikovalnice, je ob tem povedal: »Pred končno predelavo zbranih čevljev sem spisal več kot 20 projektov – eden, ki se mi še zdaj zdi zanimiv, je pak, narejen iz podplatov, ali pa žoge iz usnjenega dela čevljev. Smo se pa na koncu odločili, da izdelamo dve blazini za na plažo, primerni tudi za oblazinjenje lesenega stola, ki smo ga v Preoblikovalnici razvijali leto dni.«

adidas

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji